Højgravid og sex!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
7 svar
7 synes godt om
8. september 2014

Anonym trådstarter

Hej! Jeg er højgravid og jeg vil gerne have sex  MEN ved virkelig ikke hvordan... Vi har i en længere periode slet ikke haft sex - han siger han er træt og jeg har meget ondt grundet bækkenløsning osv. Jeg har termin om under 20 dage, så vil gerne have sex inden fødslen og har jo sådan set også lyst af helt alm. Årsager! Men hvordan? Er bange for det vil gøre ondt eller være totalt akavet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej! Jeg er højgravid og jeg vil gerne have sex  MEN ved virkelig ikke hvordan... Vi har i en længere periode slet ikke haft sex - han siger han er træt og jeg har meget ondt grundet bækkenløsning osv. Jeg har termin om under 20 dage, så vil gerne have sex inden fødslen og har jo sådan set også lyst af helt alm. Årsager! Men hvordan? Er bange for det vil gøre ondt eller være totalt akavet 

Lig på siden

Så kan han trænge ind uden maven virker til at være i vejen

Anmeld

8. september 2014

Sujan

Ja på siden eller bagfra... Det kan sagtens lade sig gøre... Måske bare lidt mere forsigtigt

Anmeld

8. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg har også haft rigtig ondt i mit bækken og den ene hofte, jeg opdagede det gjorde ondt når min mand lå oven på, så vi prøvede at gøre det fra siden, og det gjorde ikk spor ondt. 

Stilling: i ligger begge på siden (som når man ligger i ske) og manden trænger ind verginalt, det føles lidt akavet til man har fundet rytmen men det er faktisk ret godt

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! 

Det er ikke første gang vi venter os, så den med at ligge på siden er prøvet før og det samme med bagfra. Bagfra kan vi slet ikke, når jeg er gravid, da det simpelhen gør for ondt oppe i og på siden virker lidt "lad os få det overstået-agtigt"  

ment på den måde, at jeg ikke føler det intime ved det 

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Den på siden benyttes også her.... men får kringlet mig lidt rundt så vi stadig kan se og mysse...

Jeg har os bækkenløsning, og for meget tumlen og jeg kaster op....

Anmeld

9. september 2014

Chellie

Jeg er ikke gravid, så jeg ved ikke, hvordan det vil fungere dér, men herhjemme er på siden en yndet favorit, også uden vi er nødt til det 

Anmeld

21. september 2014

Mick

Anonym skriver:

Jeg vil ikke sige, at vi havde en masse sex, under min kones graviditet, men der var da nogenlunde gang i sexlivet. Vi tog det bare stille og roligt, der var selvfølgelig nogle stillinger som var bedre end andre, og nogle vi måtte undgå, men det nok forskelligt fra person til person. 

Jeg forstår godt det med trætheden, jeg var også træt og sløv under vores graviditet, måske fordi man går med en masse fantastiske tanker om ens nye rolle som far. Det en stor ting, og det kan fylde meget, plus alle ens andre tanker, familie, venner, arbejde, drømme mm så ja træthed kan forkomme :-) 

Men håber at i får lidt mere gang i det frække inden din fødsel, og Held og lykke når tiden er inde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.