Nå, så kaster jeg mig ud i det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Heidi.

Jeg har besluttet at bage 2 lager til Phillipas fødselsdag på fredag.. Så jeg har selvfølgelig lige nogle spørgsmål til jer

Jeg vil lave en chokoladekage med hindbærmousse i..
  • Kan jeg lave hindbærmussen i dag hvis kagen først skal spises fredag og lørdag??
  • Kan jeg lave mmfén i dag hvis kagen først skal spises fredag og lørdag??
  • Hvor køber man pastafarve?? Kan man få det i Panduro Hobby?
Jeg vil først lave kagerne færdige torsdag aften.

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Jeg har besluttet at bage 2 lager til Phillipas fødselsdag på fredag.. Så jeg har selvfølgelig lige nogle spørgsmål til jer

• Kan jeg lave hindbærmussen i dag hvis kagen først skal spises fredag og lørdag??

Kh Heidi

Det med MMF'en, den kan du i hvertfald godt lave i forvejen

Jeg lavede min dagen før og den var super i konsistens... og den kan helt sikkert også bruges næste gang tror jeg... - ALtså på næste fredag,når jeg skal lave bryllupskage

Jeg har bestilt pastafarver i england, ved ikke om du kan nå at få dem inden. Ellers så smut forbi panduro og se hvad de har

Anmeld

19. august 2009

Heidi.

Zafir skriver:

Det med MMF'en, den kan du i hvertfald godt lave i forvejen

Jeg lavede min dagen før og den var super i konsistens... og den kan helt sikkert også bruges næste gang tror jeg... - ALtså på næste fredag,når jeg skal lave bryllupskage

Jeg har bestilt pastafarver i england, ved ikke om du kan nå at få dem inden. Ellers så smut forbi panduro og se hvad de har

Men ellers kunne man osse bruge frugtfarve ikke?? Så skulle det bare blandes i inden floormelisen ikke?

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Heidi-Godsk skriver:

Men ellers kunne man osse bruge frugtfarve ikke?? Så skulle det bare blandes i inden floormelisen ikke?

Jeg havde jo ikke noget farve endnu, da jeg lavede min første kage igår

Så jeg brugte faktisk den blå frugtfarve jeg havde... Du ved fra jule-tids-spotvare i netto  Der havde jeg en rød, gul, grøn og blå

I stedet for vandet i mmf'en, så hældte jeg farve i. Det blev godt

Anmeld

19. august 2009

Tynen

Heidi-Godsk skriver:

Ved ikke om frugtfarve er kraftigt nok, men ellers har de konditorfarver i Bilka, Føtex og SuperBrugsen til kr. 29,-
De har rød, blå og grøn

Anmeld

19. august 2009

82Miraklet

Ind til videre har jeg kun farvet MMF med frugtfarve....

fik farverne blå, lyserød og lilla ud af frugtfarven...

Anmeld

19. august 2009

linemus

Heidi-Godsk skriver:

Kh Heidi

Ja, du kan sagtens lave hindbærmoussen i dag.

Husk at smøre kagerne op med smørcreme, inden du kommer mmf på.

Mmf'en kan du også sagtens lave i dag. Du pakker den bare godt ind i wrap, pose el. beholder. Når du skal bruge den, så giv den et par sek. i mikroovnen, så den bliver blød og god at arbejde med.

Man kan få grøn, rød og måske er det blå pastafarve i Panduro. Du kan godt bruge frugtfarve (eller hvad det hedder), det bliver bare lidt mere klistret og farver lidt mere fesent. Ja, det skal i inden flormelis, og tag højde for, at flormelisen gør det lysere.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.