Synes ikke man kan se maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2014

hejmeddig10

Ja, som overskriften lyder, synes jeg ikke rigtig man kan se noget på mig endnu.. Man kan self se det ved mit underliv, men det er også der.. Har siddet og kigget lidt på mavebilleder hist og her fra folk der er i uge 19, og deres er bare meget mere tydelig end min.. Er det fordi jeg måske er lidt "tyk" eller hvordan og hvorledes? Er det normalt? Hvornår begyndte man at kunne se jeres maver? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Christine

hejmeddig10 skriver:

Ja, som overskriften lyder, synes jeg ikke rigtig man kan se noget på mig endnu.. Man kan self se det ved mit underliv, men det er også der.. Har siddet og kigget lidt på mavebilleder hist og her fra folk der er i uge 19, og deres er bare meget mere tydelig end min.. Er det fordi jeg måske er lidt "tyk" eller hvordan og hvorledes? Er det normalt? Hvornår begyndte man at kunne se jeres maver? (:

Du kan også bare have gode og uspolerede mavemuskler hvis det er første barn 

Første gang kunne man først se noget da jeg var i 6. Måned og da var folk stadig i tvivl om jeg nu også var gravid!

Men det skal nok komme 

Anmeld

8. september 2014

mortilsilke

hejmeddig10 skriver:

Jeg er 32+4, og mange folk tror stadig bare jeg er blevet tykkere da jeg ikke ser gravid ud og er lidt tyk i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.