Permanent makeup eyeliner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
6 svar
6 synes godt om
8. september 2014

Lady Marion <3

Hej nogle der har erfaringer med det ?? Gode dårlige ? Vil have lavet permanent eyeliner på øjenlåg , kun øverst .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Mamalu

Lady Marion <3 skriver:

Hej nogle der har erfaringer med det ?? Gode dårlige ? Vil have lavet permanent eyeliner på øjenlåg , kun øverst .

Hej lady 

Jeg har både god og dårlig erfaring. Første gang var det hos en kosmetolog i kbh som påstod hun havde masser af erfaring og hun havde arbejdet med det i usa og lavede masser af beh osv osv. Jeg fik lavet eyeliner og man kunne seriøst intet ane, det var så meget spild af penge. Fandt også ud af hun var en løgner, hun havde ingen erfaring hvilket jeg så tydelig var bevis på 

Anyways, så fandt jeg en anden (med mange års erfaring) og det lykkes heldigvis Dog krævede det flere gange på det ene øje da det bare ik ville tage imod. Men jeg er rigtig glad for jeg fik det gjort, så ligner jeg ik et spøgelse når jeg ik har makeup på :-) 

Anmeld

8. september 2014

Moar2011

Mamalu skriver:

Hej lady 

Jeg har både god og dårlig erfaring. Første gang var det hos en kosmetolog i kbh som påstod hun havde masser af erfaring og hun havde arbejdet med det i usa og lavede masser af beh osv osv. Jeg fik lavet eyeliner og man kunne seriøst intet ane, det var så meget spild af penge. Fandt også ud af hun var en løgner, hun havde ingen erfaring hvilket jeg så tydelig var bevis på 

Anyways, så fandt jeg en anden (med mange års erfaring) og det lykkes heldigvis Dog krævede det flere gange på det ene øje da det bare ik ville tage imod. Men jeg er rigtig glad for jeg fik det gjort, så ligner jeg ik et spøgelse når jeg ik har makeup på :-) 

Hvad koster det?
Har du evt før og efter billed?

Anmeld

8. september 2014

Mamalu

Storms-Mor skriver:

Hvad koster det?

Det er efterhånden et pr år siden så ka ik huske hva jeg præcis har givet men omkring 2500-3000kr. Har desværre ik nogen før og efter billede. 

Anmeld

9. september 2014

Lady Marion <3

Jeg skal give 5800kr for ekstra tyk øvre og tynd streg nedre �� første gang fredag , derefter 2 opfyldningers mere med ca 3 ugers mellemrum .. Glæder mig 

Anmeld

9. september 2014

Lady Marion <3

Storms-Mor skriver:

Hvad koster det?

Jeg har skrevet pris ovenover ��

Anmeld

10. september 2014

Bshizzle

Mamalu skriver:

Hej lady 

Jeg er ret nysgerrig 

Kan du ikke ligge et billede ind af dine øjne som de ser ud nu? 

Bare nysgerrig for at se om det ser naturligt ud som hvis man selv har lagt eyeliner 

Jeg er én af dem som ikke går ud af døren uden eyeliner hver dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.