Kan denne bruges til en dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
18 svar
17 synes godt om
8. september 2014

christinak

Jeg sidder og kigger vinter overtøj flyverdragt mm og hvor år vælger jeg molo fordi det har jeg bedst erfaring med, men det er bare dyrt. Så faldt jeg over denne flyver dragt og i en 98 lige som det skulle være, men er den for piget?

http://www.paradisvej.com/product/molo-flyverdragt-smaabarn-pyxis-atomic-blue-43166/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Clisolka

christinak skriver:

Jeg sidder og kigger vinter overtøj flyverdragt mm og hvor år vælger jeg molo fordi det har jeg bedst erfaring med, men det er bare dyrt. Så faldt jeg over denne flyver dragt og i en 98 lige som det skulle være, men er den for piget?

http://www.paradisvej.com/product/molo-flyverdragt-smaabarn-pyxis-atomic-blue-43166/

Nej den er da ej!  Den er da flot i den farve til en dreng 

Anmeld

8. september 2014

Nystart

Jeg venter en dreng og synes bestemt ikke den er pige :-)

jeg kunne snildt finde på at købe den selv 

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

Jeg ville ikke give min pige den på - syns klart det er til en dreng

Anmeld

8. september 2014

christinak

Clisolka skriver:

Nej den er da ej!  Den er da flot i den farve til en dreng 

Man bliver i tvivl nogen gange men når det nu er halv pris for en flyverdragt så bliver man fristet selvom det ikke lige er farven 

Anmeld

8. september 2014

Clisolka

christinak skriver:

Man bliver i tvivl nogen gange men når det nu er halv pris for en flyverdragt så bliver man fristet selvom det ikke lige er farven 

Hihi ja lige præcis!  Jeg elsker den farve.. Jeg var selv ude efter den farve, men valgte en limegrøn i stedet. 

Jeg ville ikke turde købe den til min snart 4-årige datter.. Uha blå er ikke hende 

Anmeld

8. september 2014

christinak

Clisolka skriver:

Hihi ja lige præcis!  Jeg elsker den farve.. Jeg var selv ude efter den farve, men valgte en limegrøn i stedet. 

Jeg ville ikke turde købe den til min snart 4-årige datter.. Uha blå er ikke hende 

De har lavet en til piger der ligger meget op af denne farve

Anmeld

8. september 2014

EAF

christinak skriver:

Ja! 

Anmeld

8. september 2014

christinak

Natteravnen skriver:

Ja! 

At den er piget? 

Anmeld

8. september 2014

Clisolka

christinak skriver:

De har lavet en til piger der ligger meget op af denne farve

Okay!  Men jeg har en af hver (dreng+pige), så hun vil have lyserød 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.