MD og vægt-bekymring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. september 2014

Anonym trådstarter

ÅHHHHHHH de bekymringer altså.....broken heart

Jeg er gravid for 4 gang, hvor vi har mistet de 3 af gangene inden uge 7... nu er jeg 19+....

MEN for FILAN..... jeg har haft, en graviditet STIK modsat af da jeg ventede min datter som bare var FANTASTISK... denne gang har jeg brugt HELE sommeren(ca 3 mdr) i sengen, fordi jeg bare ha været SÅ skidt... med svimmelhed, besvimelse og OPKAST...

NÅ jamen skolen starter, og jeg får en uge hvor jeg er nogenlund.. så vender det tilbage med KONSTANT opkast..... jeg får ekstra jern, kalk og recep medicin der ikke hjælper en hylende fis...

SÅ får jeg konstateret slem bækkenløsning, OG SLEM mavekatar... og medicinen mod katar hjælper heller ikke en hylende fis... så det ender med at jeg er syg til min SYGEEKSAMEN... ergo jeg må gå året om...

Vi var til kønsscanning hvor en lillebror viste sig på skørmen, og hvor han lage lige midt i mht vægt osv... NF var os rigtig positiv, trods alder mm...

Jeg mærker ham dagligt og har gjordt det siden NF CA, men hverkan far eller storesøster kan mærke ham endnu.... 

ALLE kommer med kommentar om, nææææ du ser da slet ikke ud som en der er halvvejs... du er SÅÅÅÅÅÅÅ lille enlightened og her kommer skrækken så... for efter jeg bare ikke har lavet andet end at ha hovedet i wc-kummen 24/7 bekymre jeg mig virkelig om, om lillebror mon vokser det han skal..... jeg tabte nogle kg i starten(det gjorde jeg også med min datter) men vægten er nu plus ca 4 kg... så lidt sker der.. jeg har haft lidt ekstra på sidebenene og været blød i kanterne så satser på lillebror tager af det når jeg nu ikke får alverden indenbords...

Er der andre der har kastet op i stride strømme og stadig har en basse der trods det er vokset som den skal til MD?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Kay

baby er som en parasit... han er bedøvende lige glad med om du får næring nok til din krop... han tager hvad han har brug for... 

jeg havde selv tabt 8 kg. da jeg nåede midt i graviditeten... og til scanninger og vægt skøn vejer hun hvad hun skal 

ikke fordi jeg har kastet op... men jeg har haft enormt stor madlede, og næsten ingen apetit største delen af graviditeten... og har det stadig... 

nu har jeg taget de 8 kg. på igen så vægten er gået i 0... er 34+6 og hun har det helt fint... siger læge og jm... 

kan godt forstå du bliver nervøs... men der er jo heldigvis ikke længe til md, så du kan få lidt ro i sindet 

Anmeld

8. september 2014

LilleMie

Anonym skriver:

ÅHHHHHHH de bekymringer altså.....broken heart

Jeg er gravid for 4 gang, hvor vi har mistet de 3 af gangene inden uge 7... nu er jeg 19+....

MEN for FILAN..... jeg har haft, en graviditet STIK modsat af da jeg ventede min datter som bare var FANTASTISK... denne gang har jeg brugt HELE sommeren(ca 3 mdr) i sengen, fordi jeg bare ha været SÅ skidt... med svimmelhed, besvimelse og OPKAST...

NÅ jamen skolen starter, og jeg får en uge hvor jeg er nogenlund.. så vender det tilbage med KONSTANT opkast..... jeg får ekstra jern, kalk og recep medicin der ikke hjælper en hylende fis...

SÅ får jeg konstateret slem bækkenløsning, OG SLEM mavekatar... og medicinen mod katar hjælper heller ikke en hylende fis... så det ender med at jeg er syg til min SYGEEKSAMEN... ergo jeg må gå året om...

Vi var til kønsscanning hvor en lillebror viste sig på skørmen, og hvor han lage lige midt i mht vægt osv... NF var os rigtig positiv, trods alder mm...

Jeg mærker ham dagligt og har gjordt det siden NF CA, men hverkan far eller storesøster kan mærke ham endnu.... 

ALLE kommer med kommentar om, nææææ du ser da slet ikke ud som en der er halvvejs... du er SÅÅÅÅÅÅÅ lille enlightened og her kommer skrækken så... for efter jeg bare ikke har lavet andet end at ha hovedet i wc-kummen 24/7 bekymre jeg mig virkelig om, om lillebror mon vokser det han skal..... jeg tabte nogle kg i starten(det gjorde jeg også med min datter) men vægten er nu plus ca 4 kg... så lidt sker der.. jeg har haft lidt ekstra på sidebenene og været blød i kanterne så satser på lillebror tager af det når jeg nu ikke får alverden indenbords...

Er der andre der har kastet op i stride strømme og stadig har en basse der trods det er vokset som den skal til MD?

Min svigerinde har kæmpet med opkastninger i slemt grad gennem alle hendes tre graviditeter, så meget hun i perioder var på sygehuset for at få lagt drop, for at få næring.

Alle gangene har hun født børn, der var helt normale i størrelsen (endda til den lidt større side). Her sidste gang endte hun med at tabe sig ca. 10 kilo under graviditeten (mener jeg det var) og fik en dejlig lille pige, der vejede 3590 en uge før termin

Så mon ikke, at din lille dejlige dreng er vokset lige det han skal 

Anmeld

9. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

En fra min mødregruppe var sygemeldt i 3 måneder, hvor hun for det meste bare kastede op og lå i sengen, og hendes søn var den største i mødregruppen, så han havde klaret det helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.