ÅHHHHHHH de bekymringer altså.....
Jeg er gravid for 4 gang, hvor vi har mistet de 3 af gangene inden uge 7... nu er jeg 19+....
MEN for FILAN..... jeg har haft, en graviditet STIK modsat af da jeg ventede min datter som bare var FANTASTISK... denne gang har jeg brugt HELE sommeren(ca 3 mdr) i sengen, fordi jeg bare ha været SÅ skidt... med svimmelhed, besvimelse og OPKAST...
NÅ jamen skolen starter, og jeg får en uge hvor jeg er nogenlund.. så vender det tilbage med KONSTANT opkast..... jeg får ekstra jern, kalk og recep medicin der ikke hjælper en hylende fis...
SÅ får jeg konstateret slem bækkenløsning, OG SLEM mavekatar... og medicinen mod katar hjælper heller ikke en hylende fis... så det ender med at jeg er syg til min SYGEEKSAMEN... ergo jeg må gå året om...
Vi var til kønsscanning hvor en lillebror viste sig på skørmen, og hvor han lage lige midt i mht vægt osv... NF var os rigtig positiv, trods alder mm...
Jeg mærker ham dagligt og har gjordt det siden NF CA, men hverkan far eller storesøster kan mærke ham endnu....
ALLE kommer med kommentar om, nææææ du ser da slet ikke ud som en der er halvvejs... du er SÅÅÅÅÅÅÅ lille
og her kommer skrækken så... for efter jeg bare ikke har lavet andet end at ha hovedet i wc-kummen 24/7 bekymre jeg mig virkelig om, om lillebror mon vokser det han skal..... jeg tabte nogle kg i starten(det gjorde jeg også med min datter) men vægten er nu plus ca 4 kg... så lidt sker der.. jeg har haft lidt ekstra på sidebenene og været blød i kanterne så satser på lillebror tager af det når jeg nu ikke får alverden indenbords...
Er der andre der har kastet op i stride strømme og stadig har en basse der trods det er vokset som den skal til MD?
Anmeld