10 dage... suk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. september 2014

Kay

fødslen af elna startede med slemme plukkeveer i 8 dage inden fødslen gik igang... 

og denne gang... ja nu  10 dage med maaange plukveer... og de gør ondt... så jeg vågner af dem... 

fg siger jeg bare skal vente på at fødslen går igang... og i tirsdags sagde min læge at der nok ikke gik en uge før jeg havde født... 

er kun 34+6 i dag... så det er ikke fordi jeg ønsker at føde nu... men... jeg er så træt... er træt i min krop af alle de plukveer... og lige nu meget opgivende... tror faktisk ikke jeg føder for tidligt... går sikkert over tid... og skal lide med disse helvedes plukkeveer læææænge endnu... 

kan mærke hvordan flere af plukkeveerne "maser" lillesøster længere ned i mit bækken... og næj det gør også ondt... 

øv altså! fg vil ikke engang se mig og tjekke om jeg er igang med at åbne mig eller hvad... kan ikke få en jm tid før den jeg har d. 29 september... 

ja total ynke indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Sujan

Kay skriver:

fødslen af elna startede med slemme plukkeveer i 8 dage inden fødslen gik igang... 

og denne gang... ja nu  10 dage med maaange plukveer... og de gør ondt... så jeg vågner af dem... 

fg siger jeg bare skal vente på at fødslen går igang... og i tirsdags sagde min læge at der nok ikke gik en uge før jeg havde født... 

er kun 34+6 i dag... så det er ikke fordi jeg ønsker at føde nu... men... jeg er så træt... er træt i min krop af alle de plukveer... og lige nu meget opgivende... tror faktisk ikke jeg føder for tidligt... går sikkert over tid... og skal lide med disse helvedes plukkeveer læææænge endnu... 

kan mærke hvordan flere af plukkeveerne "maser" lillesøster længere ned i mit bækken... og næj det gør også ondt... 

øv altså! fg vil ikke engang se mig og tjekke om jeg er igang med at åbne mig eller hvad... kan ikke få en jm tid før den jeg har d. 29 september... 

ja total ynke indlæg

Det er helt okay at have det sådan.. Det er bare ikke sjovt.

Er længere end dig men har det på præcis samme måde... Mange mange plukkeveer der gør ondt og bare ikke udvikler sig til mere.
Kan ikke få ro. Har kvalme og er ved at være i dårlig humør konstant.

de sagde jeg ville føde før tid, nu er der en uge til termin så tror ikke på hun kommer før.

Bare for at gøre det endnu bedre er min datter på 2 år syg med feber og hoste og jeg selv har kastet op hele natten....
Gider bare ikke mere.

Anmeld

8. september 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

ja total ynke indlæg

Årh det lyder godt nok ikke sjovt!

Man må altså gerne ynke når man er højgravid 

Jeg synes godt nok heller ikke at den sidste tid med plukveer, kramper og bækkenløsning var spor sjov.

Og selvom det virker som en evighed, så får det jo en lykkelig slutning til sidst  

Anmeld

8. september 2014

Kay

Sujan skriver:

Det er helt okay at have det sådan.. Det er bare ikke sjovt.

Er længere end dig men har det på præcis samme måde... Mange mange plukkeveer der gør ondt og bare ikke udvikler sig til mere.
Kan ikke få ro. Har kvalme og er ved at være i dårlig humør konstant.

de sagde jeg ville føde før tid, nu er der en uge til termin så tror ikke på hun kommer før.

Bare for at gøre det endnu bedre er min datter på 2 år syg med feber og hoste og jeg selv har kastet op hele natten....
Gider bare ikke mere.

øv...  

og det gør bare så ondt i maven som konstante ret slemme mens smerter fordi kroppen bare er træt 

og ja det gør det ikke bedsre at man jo er "nød til" at være mor... for en på 2 forstår jo ikke at mor ikke har det godt... 

og slet ikke i dit tilfælge hvor hun samtidig er syg... jeg ånder lettet op hver dag jeg aflevere min i vuggestue... så er det bare mig selv jeg skal klare resten af dagen 

Anmeld

8. september 2014

Kay

TanyaGR skriver:

Årh det lyder godt nok ikke sjovt!

Man må altså gerne ynke når man er højgravid 

Jeg synes godt nok heller ikke at den sidste tid med plukveer, kramper og bækkenløsning var spor sjov.

Og selvom det virker som en evighed, så får det jo en lykkelig slutning til sidst  

ja det får en lykkelig slutning... men med over en måned til termin er der bare læææænge til at jeg er "garanteret" min lykkelige slutning 

Anmeld

8. september 2014

Hullabullabulla

Kay skriver:

ja total ynke indlæg

Det er helt okay at ynke når man er gravid

Dog håber jeg da bestemt at du holder ud lidt længere - da det ikke altid er lykken at føde for tidligt..

Pøj pøj

Anmeld

8. september 2014

Sujan

Kay skriver:

øv...  

og det gør bare så ondt i maven som konstante ret slemme mens smerter fordi kroppen bare er træt 

og ja det gør det ikke bedsre at man jo er "nød til" at være mor... for en på 2 forstår jo ikke at mor ikke har det godt... 

og slet ikke i dit tilfælge hvor hun samtidig er syg... jeg ånder lettet op hver dag jeg aflevere min i vuggestue... så er det bare mig selv jeg skal klare resten af dagen 

Ja nemlig har også konstant ondt i maven og stik og jag i bækken og skridt...
Føler slet ikke man har kræfter til en fødsel..

Så må være uoverskueligt at have så langt igen:-(

Ja heldigvis (sker meget sjældent) sidder min datter bare med sin dyne og ser bamse og kylling.
Men ellers kender jeg godt det med lettelsen når de er afleveret:-)

Anmeld

8. september 2014

Kay

KBN88 skriver:

Det er helt okay at ynke når man er gravid

Dog håber jeg da bestemt at du holder ud lidt længere - da det ikke altid er lykken at føde for tidligt..

Pøj pøj

lige nu kan jeg jo hverken gøre fra eller til... kan jo ikke sætte en fødsel igang hvis jeg ønskede det... 

men kan heller ikke stoppe den hvis den går igang... 

føler lidt jeg får "valget" mellem pest og kolera... jeg må bare ikke selv vælge... men en af tingene vil ramme mig før eller siden 

jo oki... måske lidt groft skidtset op... men tro bare det er en øv øv ynk ynk dag i dag... 

Anmeld

8. september 2014

Christine

Kay skriver:

ja total ynke indlæg

Hvilken dato er din termin? Det lyder da mega surt at du ikke kan få en tid inden. 

Måske kan de lokkes til at du kan sættes i gang (det er jo ikke sikkert det bliver så svært når din krop alligevel er i gang) hvis du ikke e gået i fødsel først i uge 38?

For et eller andet sted er det da slet ikke holdbart at du har det sådan, hverken fysik eller psykisk. Jeg ville i hvert fald selv ende med at blive vanvittig 

Anmeld

8. september 2014

Kay

Sujan skriver:

Ja nemlig har også konstant ondt i maven og stik og jag i bækken og skridt...
Føler slet ikke man har kræfter til en fødsel..

Så må være uoverskueligt at have så langt igen:-(

Ja heldigvis (sker meget sjældent) sidder min datter bare med sin dyne og ser bamse og kylling.
Men ellers kender jeg godt det med lettelsen når de er afleveret:-)

ja de der jag... og mit skamben  nøj det gør ondt... 

samtidig har hun fundet ud af at skubbe fra med fødderne på mit bækken så numsen nermest er på vej ud af maveskindet i den anden side... imens hoved sidder (næsten helt) fast i mit bækken  nøøøj det trækker tårer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.