Uge 31+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
3 svar
6 synes godt om
7. september 2014

Frk_Louise

Så kom jeg en uge tættere på, at vores lille pige kommer ud til os 

Og har nu prøvet at være syg under min graviditet for første gang. Og forhåbentlig også sidste! For I GUDER, hvor er det da bare hårdt og hvor bliver jeg da bare ynkelig.. 

Blev sendt hjem med en ordentlig gang influenza fra arbejde i fredags og har stortset lagt i sengen lige siden. Og hvor er jeg dog bare taknemmelig for min skønne og dejlige kæreste, som passer og plejer mig, når jeg har det så skidt.. Morgenmad på sengen, varm kakao, the, suppe, havregrød - hvad som helst, jeg ville have, så kom han med det. Han har godt nok fortjent en gave og tusind kys og kram mere end dem, han allerede har fået 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Mor til F

Dejligt med sådan en sød kæreste,  når du ligger syg.

Har du tilføjet et billede?  Kan nemlig ikke se det. 

Anmeld

7. september 2014

Mor til F

Frk_Louise skriver:

Så kom jeg en uge tættere på, at vores lille pige kommer ud til os 

Og har nu prøvet at være syg under min graviditet for første gang. Og forhåbentlig også sidste! For I GUDER, hvor er det da bare hårdt og hvor bliver jeg da bare ynkelig.. 

Blev sendt hjem med en ordentlig gang influenza fra arbejde i fredags og har stortset lagt i sengen lige siden. Og hvor er jeg dog bare taknemmelig for min skønne og dejlige kæreste, som passer og plejer mig, når jeg har det så skidt.. Morgenmad på sengen, varm kakao, the, suppe, havregrød - hvad som helst, jeg ville have, så kom han med det. Han har godt nok fortjent en gave og tusind kys og kram mere end dem, han allerede har fået 

Nu kom det frem,  hvor er du bare super flot gravid  

Anmeld

7. september 2014

Frk_Louise

BabyFreia skriver:

Dejligt med sådan en sød kæreste,  når du ligger syg.

Har du tilføjet et billede?  Kan nemlig ikke se det. 

Han er simpelthen bare guld værd! 

Tusind mange tak, det gør mig glad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.