37+3 med lillebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.883 visninger
10 svar
17 synes godt om
7. september 2014

Timmner

Endnu en uge er gået og vi er nåede tættere på terminen, kan ikke vente med at se ham. Skal til jordmorer på tirsdag for at høre om han sidder fast det håber vi på. Her er lige er billede af maven ,, med bluse og uden føler mig meget stor
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Nadia&Daniel

Timmner skriver:

Endnu en uge er gået og vi er nåede tættere på terminen, kan ikke vente med at se ham. Skal til jordmorer på tirsdag for at høre om han sidder fast det håber vi på. Her er lige er billede af maven ,, med bluse og uden føler mig meget stor

Din babybule er meget stor og meget fin spændende om han sidder fast Skal selv til første jordemoder-besøg på onsdag, har helt glemt hvordan det er

Anmeld

7. september 2014

Ayasmor

Nu har jeg jo fulgt dig lidt, både herinde og på facebook, og den mave er simpelthen så fin
Det bliver spændende at se, om han står fast når du skal derind Jeg var overrasket over, at vores baby allerede stod fast i 36+ som andengang

Er i ved at være klar til at modtage ham derhjemme?

Anmeld

7. september 2014

B&J

sikke en smuk mave

Anmeld

7. september 2014

Frk_Louise

Timmner skriver:

Du er simpelthen bare så flot!  Ønsker sådan at min mave bliver lige så fin til den tid 

Anmeld

7. september 2014

Mor til F

Timmner skriver:

Din mave er super flot!   Præcis ligesom på alle dine tidligere mave billeder

Anmeld

9. september 2014

Timmner

B&J skriver:

sikke en smuk mave

Mange tak

Anmeld

10. september 2014

Timmner

Nadia&Daniel skriver:

Din babybule er meget stor og meget fin spændende om han sidder fast Skal selv til første jordemoder-besøg på onsdag, har helt glemt hvordan det er

Han sad ikke helt fast endnu, men det kommer nok med Lukas sat han sig også først fast ret sent.. Men ja det er så dejligt du også er gravid igen

Anmeld

10. september 2014

Babydrøm

Timmner skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

11. september 2014

Timmner

Babydrøm skriver:

Rigtig flot mave

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.