Førstegangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
10 synes godt om
7. september 2014

Mille89kbh

Nu er der endelig inden tvivl, testen viser positiv :-)

Det er jo helt vildt!! Jeg har stadig ikke helt forstået det? Det er så fantastisk, men stadig så uvirkeligt  Nu er det bare med at  Fingre for, om alt er som det skal være. Har fået to store jag i højre side, nede ved lysken  - men mon ikke at det var helt ufarligt? 

Jeg har regnet ud, at min termin er den 14. Maj, er der mon andre herinde, der har termin i maj? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Sitrani

Mille89kbh skriver:

Det er jo helt vildt!! Jeg har stadig ikke helt forstået det? Det er så fantastisk, men stadig så uvirkeligt  Nu er det bare med at  Fingre for, om alt er som det skal være. Har fået to store jag i højre side, nede ved lysken  - men mon ikke at det var helt ufarligt? 

Jeg har regnet ud, at min termin er den 14. Maj, er der mon andre herinde, der har termin i maj? 

Tillykke.. nej der er ingen tvivl!! De der jag du snakket om er nok bare ligament-smerter.. det er det hele "dernede" som gi'r sig (altså ledbåndene der forbereder sig på en graviditet! ) Det skal du ikke bekymre dig om..

Jeg er 2.gangs gravid med termin 24. oktober ☺ Har i forvejen en pige på 3...

Held og lykke med det hele. ..

Anmeld

7. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Mille89kbh skriver:

Stort tillykke med baby i maven 

Anmeld

7. september 2014

maak

Mille89kbh skriver:

Tillykke igen

Jeg har haft ret ondt i maven den sidste uge og er rigtig træt! Tror det er helt normalt!

Og jeg har termin d. 13/5 efter min beregning  

Anmeld

7. september 2014

Stimap

Kæmpe stort tillykke med graviditeten 

Hvor er det skønt!!

Jeg selv er også gravid for første gang, med termin d 5 april... 

Anmeld

7. september 2014

looouise.g

Mille89kbh skriver:

Stort tillykke ��

jeg er selv efter min beregning sat til den 10 maj. Også første gang.

synes godt nok det er uvirkeligt. samtidig er det også svært ikke at tænke for meget over det - om alt går som det skal ��

Anmeld

7. september 2014

Mille89kbh

looouise.g skriver:

Stort tillykke ��

jeg er selv efter min beregning sat til den 10 maj. Også første gang.

synes godt nok det er uvirkeligt. samtidig er det også svært ikke at tænke for meget over det - om alt går som det skal ��

Ih, tillykke 

dejligt, at vi er nogle stykker, der evt. Kan følges lidt ad herinde 

Anmeld

7. september 2014

Mille89kbh

maak skriver:

Tillykke igen

Jeg har haft ret ondt i maven den sidste uge og er rigtig træt! Tror det er helt normalt!

Og jeg har termin d. 13/5 efter min beregning  

Ja, det er nok helt normalt! 

Jeg synes det er lidt mærkeligt, at jeg ikke har haft nogen symptomer på graviditet udover lidt oppustet mave og minimal kvalme for nogle dage siden, meen mon ikke der snart skal komme lidt af hvert 

Jeg håber snart at dine smerter går over!

Anmeld

7. september 2014

Mille89kbh

Stimap skriver:

Kæmpe stort tillykke med graviditeten 

Hvor er det skønt!!

Jeg selv er også gravid for første gang, med termin d 5 april... 

Tusind tak, og i lige måde!!

Ja, det er jo bare så fantastisk! Alle de skønne ting man nu kan gå og tænke på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.