Valg af ny donor efter 2. forsøg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
10 svar
4 synes godt om
7. september 2014

Michalavestergaard

Jeg har nu været igennem 2 forsøg.

Det første var en boikemisk graviditet og begyndte at bløde 3 dage før bp.

Denne gang har jeg testet positiv i 5 dage, er nu begyndt at bløde, ligesom en alm mens   min test er stadig positiv, så ved ikke om jeg er købt eller solgt .. men tænker ikke jeg er på lykkens rand, da jeg nu også har fået rigtig mange mens smerter..

Jeg er derfor begyndt at forberede mig på et forsøg mere .. men tænker om jeg skal vælge ny donor.. da jeg ikke ved om det er fordi min krop afstøder det, da vi ikke "passer sammen" eller det bare er en skrøne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Sitrani

Michalavestergaard skriver:

Jeg har nu været igennem 2 forsøg.

Det første var en boikemisk graviditet og begyndte at bløde 3 dage før bp.

Denne gang har jeg testet positiv i 5 dage, er nu begyndt at bløde, ligesom en alm mens   min test er stadig positiv, så ved ikke om jeg er købt eller solgt .. men tænker ikke jeg er på lykkens rand, da jeg nu også har fået rigtig mange mens smerter..

Jeg er derfor begyndt at forberede mig på et forsøg mere .. men tænker om jeg skal vælge ny donor.. da jeg ikke ved om det er fordi min krop afstøder det, da vi ikke "passer sammen" eller det bare er en skrøne

Synes da godt du kan forsøge med en ny donor - tænk hvis det virker!!! ☺

Anmeld

7. september 2014

Michalavestergaard

ja men spørgsmålet er bare om en ny ville hjælpe?

Anmeld

7. september 2014

esioul

ja men spørgsmålet er bare om en ny ville hjælpe?

er det reagensglas eller?

Anmeld

7. september 2014

Michalavestergaard

esioul skriver:

er det reagensglas eller?

nej det er iui

Anmeld

7. september 2014

esioul

nej det er iui

Så tror jeg ikke jeg ville skifte. Der er ikke så stor chance for at opnå graviditet via IUI. Så tror ikke der behøver være noget galt.

Anmeld

7. september 2014

dorthemus

esioul skriver:

Så tror jeg ikke jeg ville skifte. Der er ikke så stor chance for at opnå graviditet via IUI. Så tror ikke der behøver være noget galt.

Jeg kender flere der er blevet gravide hurtigt ved IUI. incl. mig selv som blev gravid i første hug

Til ts: jeg ville skifte donor

Anmeld

7. september 2014

esioul

dorthemus skriver:

Jeg kender flere der er blevet gravide hurtigt ved IUI. incl. mig selv som blev gravid i første hug

Til ts: jeg ville skifte donor

Siger heller ikke det ikke kan lade sig gøre, bare at chancen pr IUi ikke er så stor. SÅ synes ikke 2 mislykkedes forsøg er meget til at der skulle være noget galt  

Anmeld

7. september 2014

Michalavestergaard

Tak for jeres Svar ❤️ har besluttet mig for at prøve en nu donor 

Anmeld

21. september 2014

Mostermor

Held og lykke med ny donor

Jeg følger lige med her på sidelinjen, da jeg selv har planer om at gå samme vej

Har du en tråd et andet sted, hvor du evt fortæller om dit forløb fra start til overvejelserne og til selve beslutningen om at få et donorbarn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.