Gravid eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
17 svar
2 synes godt om
7. september 2014

Malene1994

Hej. Jeg er en pige på snart 20år som for 3 måneder siden fik en hormon-spiral.. For ca 14 dage siden begyndte jeg med kvalme, lagde ikke mere i det..

i sidste uge lagde jeg mærke til at min ene brystvorte var blevet lidt mørkere end det andet, og så forsvandt det igen.. 

Er begyndt med kvalme 24/7, hedeture, humørsvingninger, mine bryster føles tunge og lidt murren i underlivet, og min mave er utrolig oppustet.

tog to test i fredags, den ene ugyldig, den anden negativ (kan være mig der ikk har tålmodighed til at vente på svar &nbsp 

Kunne der være en mulighed for at jeg er gravid eller mon det bare er spiralen der driller??

svar tages imod med kyshånd

vedhæfter et billede af maven fra i gårMin mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Lililili

Er du gået over tid?  Hvor lang tid gav du testen? 

Anmeld

7. september 2014

Malene1994

LiLyKa skriver:

Er du gået over tid?  Hvor lang tid gav du testen? 

Jeg mener at jeg sidst havde mens i starten af sidste måned, men kan være jeg husker forkert.. Jeg gav den max 2 min, og der stod på æsken at jeg skulle vente i 5 såå

Anmeld

7. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Malene1994 skriver:

Hej. Jeg er en pige på snart 20år som for 3 måneder siden fik en hormon-spiral.. For ca 14 dage siden begyndte jeg med kvalme, lagde ikke mere i det..

i sidste uge lagde jeg mærke til at min ene brystvorte var blevet lidt mørkere end det andet, og så forsvandt det igen.. 

Er begyndt med kvalme 24/7, hedeture, humørsvingninger, mine bryster føles tunge og lidt murren i underlivet, og min mave er utrolig oppustet.

tog to test i fredags, den ene ugyldig, den anden negativ (kan være mig der ikk har tålmodighed til at vente på svar &nbsp 

Kunne der være en mulighed for at jeg er gravid eller mon det bare er spiralen der driller??

Jeg kan ikke hjælpe med at svare på om man kan blive gravid når Man har fået spirale .

men hvis du havde mens i sidste måned ville man da ikke kunne se det må din mave endnu tænker jeg hvis du er gravid  

Anmeld

7. september 2014

Malene1994

Louise-Nicki-buddi skriver:

Jeg kan ikke hjælpe med at svare på om man kan blive gravid når Man har fået spirale .

men hvis du havde mens i sidste måned ville man da ikke kunne se det må din mave endnu tænker jeg hvis du er gravid  

Men er virkelig oppustet, hvilke jeg også var sidst jeg var gravid (tabte desværre sidst) og nu tænker jeg bare om spiralen er lagt forkert, om den er røget ud, eller om kæresten er kommet til at rykke på den

Anmeld

7. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Malene1994 skriver:

Men er virkelig oppustet, hvilke jeg også var sidst jeg var gravid (tabte desværre sidst) og nu tænker jeg bare om spiralen er lagt forkert, om den er røget ud, eller om kæresten er kommet til at rykke på den

Tror faktisk os min veninde blev gravid fordi hendes spiral var røget ud  

Er ked af og høre du har tabt før 

Men ellers skal man vel op og scannes for at se om spirale stadig hvor den skal 

Anmeld

7. september 2014

Sitrani

Malene1994 skriver:

Tror sagtens det kan være spiralen der driller! MEN man kan blive gravid med spiral. . Har en bekendt der lige har fået en abort pga. det.... men opsøg læge og hør hvad det kan være.... du vil nok ikke allerede kunne se en graviditet nu på maven...

Anmeld

7. september 2014

Malene1994

Louise-Nicki-buddi skriver:

Tror faktisk os min veninde blev gravid fordi hendes spiral var røget ud  

Er ked af og høre du har tabt før 

Men ellers skal man vel op og scannes for at se om spirale stadig hvor den skal 

Har ingen anelse om den er røget ud.. Virker bare mystisk at jeg får alle de symptomer.. Men kan jo være at jeg ikke er så langt henne endnu, men regner med at ringe til lægen i morgen og få en tid.. Men chancen er der for at jeg er gravid??

Anmeld

7. september 2014

Malene1994

Sitrani skriver:

Tror sagtens det kan være spiralen der driller! MEN man kan blive gravid med spiral. . Har en bekendt der lige har fået en abort pga. det.... men opsøg læge og hør hvad det kan være.... du vil nok ikke allerede kunne se en graviditet nu på maven...

Det ved jeg godt, men har været gravid før hvor jeg kun var 4-5 uger henne og var ligeså oppustet som nu såå

Anmeld

7. september 2014

Malene1994

Har det som om jeg skal bøvse hele tiden, men niksen.. Kun kvalme og ingen madlyst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.