Menslignende smerter, næsten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
12 svar
2 synes godt om
7. september 2014

cwl

Hver morgen.

Er det normalt at have menslignende smerter stort set hver morgen?
De kan til tider godt gøre pænt nas...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Mor til F

cwl skriver:

Hver morgen.

Kan desværre ikke,  give dig svar på, om det er normalt,  men håber da ikke, at det har nogen betydning. 

Hvis alt andet går som det skal, ville jeg ikke være bekymret 

Ellers prøv at høre JM eller lægen. 

Anmeld

7. september 2014

May86

Det har jeg også ind imellem. Et par enkelte gange med strålen ned i benene. Og den ene gang måtte jeg ind at ligge og krumme mig sammen, derefter gik det lidt i sig selv. Men sådan i periode dagligt oplever jeg det.

Anmeld

7. september 2014

cwl

May86 skriver:

Det har jeg også ind imellem. Et par enkelte gange med strålen ned i benene. Og den ene gang måtte jeg ind at ligge og krumme mig sammen, derefter gik det lidt i sig selv. Men sådan i periode dagligt oplever jeg det.

Ja det er faktisk rigtig ubehageligt.

Anmeld

7. september 2014

Nystart

jeg har det også hver dag...dog skyldes mit bækkenløsning...

Anmeld

7. september 2014

cwl

Nystart skriver:

jeg har det også hver dag...dog skyldes mit bækkenløsning...

Det troede jeg ikke hang sammen, tror nemlig selv jeg er ved at få bækkenløsning

Anmeld

8. september 2014

Nystart

cwl skriver:

Det troede jeg ikke hang sammen, tror nemlig selv jeg er ved at få bækkenløsning

Sidst jeg havde bækkenløsning hvilket var MEGET senere henne, sad det mere i siderne/hofterne...

Denne gang har jeg døjet rigtig meget med smerter/ømhed i lænden og foran på maven/skamben.. og troede faktisk heller ikke at det var bækkenløsning, men jeg blev klogere da jeg kom til jm sagde hun med det samme at det var bækkenløsning, og sidst jeg var ved lægen i forbindelse med noget andet, tjekkede han og sagde han også med det samme det var en slem en af slagsen.... hvilket faktisk kom bag på mig at det sidder der..

Dog er jeg ikke i tvivl om det er det da det er der 24/7 nu og er ekstremt slem især om morgenen....

Så jeg ville nok få det tjekket for en sikkerheds skyld.. jeg troede nemlig det var blærebetændelse... men det var det desværre ikke 

Anmeld

8. september 2014

Clisolka

cwl skriver:

Hver morgen.

Det er desværre meget normalt med menslignende smerter. Det er ligamentsmerter, fordi det hele udvider sig nu 

Anmeld

8. september 2014

cwl

Nystart skriver:

Sidst jeg havde bækkenløsning hvilket var MEGET senere henne, sad det mere i siderne/hofterne...

Denne gang har jeg døjet rigtig meget med smerter/ømhed i lænden og foran på maven/skamben.. og troede faktisk heller ikke at det var bækkenløsning, men jeg blev klogere da jeg kom til jm sagde hun med det samme at det var bækkenløsning, og sidst jeg var ved lægen i forbindelse med noget andet, tjekkede han og sagde han også med det samme det var en slem en af slagsen.... hvilket faktisk kom bag på mig at det sidder der..

Dog er jeg ikke i tvivl om det er det da det er der 24/7 nu og er ekstremt slem især om morgenen....

Så jeg ville nok få det tjekket for en sikkerheds skyld.. jeg troede nemlig det var blærebetændelse... men det var det desværre ikke 

Ja må nok hellere få snakket med lægen. Tak.

Anmeld

8. september 2014

cwl

Clisolka skriver:

Det er desværre meget normalt med menslignende smerter. Det er ligamentsmerter, fordi det hele udvider sig nu 

Oki, jeg synes bare det er vildt at jeg kan have det næsten hver morgen og så for det meste kun om morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.