normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2014

Anonym trådstarter

Er det normalt de ømme bryster aftager lidt efter 4+0 er 5+4 idag og mine ømme bryster er blevet meget mindsket
det var sådan set det eneste symptom jeg havde, også de mange lugte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Stimap

Mine bryster er kun blevet ømmere og ømmere, som tiden er gået  Til gengæld er jeg fuldstændig sluppet for kvalmen... 

Tror det er meget individuelt, hvordan vores kroppe reagere på graviditeten.. Men måske der er andre, som ved mere omkring det 

Anmeld

7. september 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Altså i min første graviditet forsvandt mine ømme bryster og kvalmen osse lige pludselig tror det var i uge 5 og der mistede jeg så i uge 6.
Men der var alle symptomerne virkelig osse helt væk. !
Her anden gang blev mine bryster ved med at Gøre ondt næsten igennem hele graviditeten og nu har jeg den skønneste lille pige.
Men tror bare det er meget forskellig fra kvinde krop til kvinde krop tror ikke du skal være navøs

Anmeld

7. september 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Er det normalt de ømme bryster aftager lidt efter 4+0 er 5+4 idag og mine ømme bryster er blevet meget mindsket
det var sådan set det eneste symptom jeg havde, også de mange lugte

Synes os mine har været ret ømme, er de stadig nu hvor jeg er i uge 17 specielt når jeg ligger ned på siden

Anmeld

7. september 2014

Fru Frederiksen.

Min ømhed i brysterne forsvandt omkring uge 4-5 , har stadig lidt kvalme  Men det kan ordnes med at spise lidt frugt eller kiks. Jeg er 17+ 4 uger henne  

Anmeld

8. september 2014

Anonym trådstarter

Min 1 gravidtet anede jeg ikje at jeg var gravid før laaangt henne. De lidt ømme men ikke voldsomt eller noget der genere mig som i uge 3 og 4. Nu jeg 5+5 og døjer lidt med kvalme men mest træthed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.