Må ikke se mit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.614 visninger
5 svar
4 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Moderen til mit barn nægter mig at se mit barn fordi jeg har bedt om faderskabstest. Har måtte igennem amtet som afslog min ansøgning om genoptagelse af faderskab da moderen ikke ønskede det. Jeg tvivler mere om mere på at det er mine fordi hun nægter testen. Det tager så lang tid det hele. Sagen er nu sendt i retten men den præcise dato kommer først på et andet tidspunkt. I 8 måneder har jeg ikke set ham. Jeg er så ked af at jeg ikke kan gøre noget har far virkelig så lidt og sige. Han er da ligeså meget mit barn dom hendes.

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. september 2014

Lililili

Profilbillede for Lililili

Det lyder da helt vanvittigt, at hun bare kan sige hun ikke ønsker det. Ryk statsamtet, bed om agtindsigt og klag. Og ellers så hæng i og kæmp. Håber det bedste for dig og dit barn 

Anmeld

6. september 2014

Mor til Ella

Profilbillede for Mor til Ella
Anonym skriver:

Moderen til mit barn nægter mig at se mit barn fordi jeg har bedt om faderskabstest. Har måtte igennem amtet som afslog min ansøgning om genoptagelse af faderskab da moderen ikke ønskede det. Jeg tvivler mere om mere på at det er mine fordi hun nægter testen. Det tager så lang tid det hele. Sagen er nu sendt i retten men den præcise dato kommer først på et andet tidspunkt. I 8 måneder har jeg ikke set ham. Jeg er så ked af at jeg ikke kan gøre noget har far virkelig så lidt og sige. Han er da ligeså meget mit barn dom hendes.

Kender intet til reglerne.

Og ved heller ikke hvad alder barnet har.

Men som jeg forstår det, beder du om test da du ikke er sikker på at han er din?

Hvis jeg har forstået det rigtigt, har du så overvejet konsekvensen HVIS han ikke er din, så går jeg ud fra at du ingen ret har til at se ham?

Forstår godt man vil have vished, men det er bare trist hvis i så mister hinanden for altid, når du holder så meget af ham.

Anmeld

6. september 2014

Elgaard73

Anonym skriver:

Hvor gammelt er barnet? Hvis det er under 3 år, har du ret til en faderskabs test (3-års reglen).

Hvem står som far nu?

Anmeld

6. september 2014

Nystart

Jeg kender en del til det da jeg selv har været igennem faderskabs sag med min datters far...

Dog var både mor og far enige om dette skulle foretages.

Men jeg tænker også hvor gammel er barnet?

Hvorfor kræver du testen?

har du set barnet før, og hvordan er jeres historie?

Det er rigtig svært at gi råd, eller noget som helst når info er så begrænset 

Anmeld

6. september 2014

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
Anonym skriver:

Hvis du mener, at han er lige så meget din som hendes - hvorfor har du så bedt om faderskabstest?
Er der et element af krig mellem 2 voksne uden hensyntagen til et lille barn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.