12 uge... Stadig opkast/kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.703 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2014

Anonym trådstarter

Åhhh hvor er det elendigt.
Jeg er i 12 uge, og er så syg og dårlig :-(
Halli hallo..... Skulle kvalmen ikke snart forsvinde. :-(
Skulle arbejde her i weekenden. Men efter 45 min med hovedet i tønden, må jeg nok erkende at det ikke kommer til at ske :'-(
Jeg ved jo godt hvordan det kommer til at se ud på jobbet :-(

Sidder stadig på det kolde toilet gulv :-( Æv altså.... Har været ved at give op flere gange.
Ved det er det hele værd i sidste ende. Men Nøj hvor er det ren elendighed lige i øjeblikket :'-(

Æv for en start på weekenden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2014

Dinsen

Hejsa... 

Sender dig de bedste tanker, ved hvordan det er... Jeg kastede også op, indtil jeg var i uge 24, og det var virkelig frygtelig. 

Jeg prøvede meget forskelligt, både akupunktur, seeband (staves) og mange andre ting.

Ved der er svært, men forsøg at holde modet oppe.. som du selv skriver, så kommer der noget fantastisk ud af lidelserne

Tanker her fra' 

Anmeld

6. september 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Skulle arbejde her i weekenden. Men efter 45 min med hovedet i tønden, må jeg nok erkende at det ikke kommer til at ske :'-(

Sidder stadig på det kolde toilet gulv :-( Æv altså.... Har været ved at give op flere gange.
Ved det er det hele værd i sidste ende. Men Nøj hvor er det ren elendighed lige i øjeblikket :'-(

jeg er 15+6 og kaster stadig op

sidste graviditet havde jeg kvalme fra uge 3 - 20 og så igen fra uge 30 - 40

så bare fordi man er nået over 12. uge, behøves det ikke at gå væk

Anmeld

6. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Ikke for at putte salt i såret, men jeg er i uge 34 og kaster stadig op om morgenen, hvis ikke jeg får morgenmad hurtigt nok..... men ellers ingen kvalme siden første trimester ☺ Mon ikke det snart går over.

Ved det er hårdt, for man bliver så udmattet af det.... men hold hovedet højt. .. det er de færreste der kaster gennem hele graviditeten. .

Anmeld

6. september 2014

Kay

Med Elna fortsætte mit til uge 14 med lillesøster har det slet ikke været så slemt

Anmeld

6. september 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

med nr 1 havde jeg opkast til uge 13

med nr 2. opkast til uge 19 

Håber det snart går over 

Anmeld

6. september 2014

Lilje82

Jeg er 38+0 i dag og kaster stadig op en gang imellem. Jeg kastede op næsten dagligt indtil uge 30 med nogle undtagelser, hvor det i perioder gik lidt bedre end andre.

Anmeld

6. september 2014

Hugoline.

Jeg kastede op dagligt til uge 20-21 og igen fra uge 30. 

Denne ne gang startede kvalmen først i uge 12, men det er heldigvis ikke så slemt nu (uge 17), dog må det gerne snart blive koldere!

Anmeld

6. september 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Jeg ved hvor nederen det er, var sygemeldt i 5 uger, men heldigvis forsvandt mit efter ca 3 uger, da jeg var ca 10 uger efter jeg havde fået drop, b-vitamin og akupunktur.

Men føler med dig, jeg prøvede alverdens ting for at bare spise lidt, men det bedste råd er nok at du selv prøver dig frem hvad der virker for dig.

God bedring og tillykke med dit lille vidunder i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.