A38?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2008

Gryer

Hej piger ;o)

Jeg har brug for lidt hjælp og ved at I garanteret kan hjælpe mig ;o)

Lui har været syg med 40 i feber, diarré og opkastninger siden onsdag morgen. Han har været meget svær at få væske i og har intet spist (pånær lidt æble i går der røg retur med det samme). I morges røg babsen retur, men feberen er faldet og han er i godt humør. Han har stadig diarré og piver når det kommer - men er ellers glad. Jeg fik lidt A38 i ham her til formiddag blandet med lidt mangomix (hipp glas) og det spiste han - og det er indtil videre blevet nede. Han har aldrig før fået A38 eller ko-mælks produkter, så nu er jeg lidt usikker på om han kan tåle mere af det i dag - eller om jeg skal give ham noget andet? Og hvad kan den lille mave ellers tåle efter 2 dage uden føde? Hvordan starter jeg den langsomt op igen?

Håber at høre fra jer ;o)

Kh fra Gry.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2008

Anna-Rosa

hvis han er ligeså gamle som alle de andre unger på denne side, kan han sagtens tåle det..Giv ham noget saftevand, for evt at få noget vædske i ham...Og ellers vil jeg give ham det han vil have..Ville nok ikke gå så højt op i om det lige er det aller sundeste, så længe han får noget ned i systemet...
Jeg mener selvfølgelig ikke, at han skal leve af nutella madder, men hvis fx. han gerne vil drikke noget når der kommer "smag" i, ville jeg absolut gøre det:) Gav det mening?

Pøj pøj og god bedring med ham:)

Anmeld

28. marts 2008

Tynen

Enig med Rose-Ann!

Fik selv at vide at man skulle give dem masser af væske med sukker i - Enten kamillete elelr saftevand!

God bedring!! Det er bare så hårdt når de er syge!!

Trine

Anmeld

28. marts 2008

Marco2

Hej Gryer. Vi var indlagt fordi Em kastede op, og hun ville haller ikke ha' noget i sig. Og derude sagde de at hun måtte få alt, bare for at få noget i hende. Incl. is. Og flødevanilleis røg bare ned. Og ellers er det bare med stille og roligt at starte op med det grødmad igen. De bliver lige sat nogle udviklingstrin tilbage når de har været syge og grødmad er nemmere for de små pus at få ned. Men det skal siges at kors hvor lavede jeg maget grød som bare røg direkte i skralderen. God bedring med det bette pus. AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.