Slynge, vikle eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. september 2014

Mother-love

Hej piger.
Jeg vil gerne have noget jeg kan bære lillebror i når han kommer til januar. Men er virkelig i tvivl om hvad det skal være.

Jeg synes simpelthen at det ser så besværligt ud at skulle sætte den vikle på.
Det skal jo helst være noget hvor lillebror kan ligge i da de jo ikke må "sidde" op når de er helt små.

Det skal være en der fordeler vægten lidt over det hele da jeg har piskesmæld og lidt ryg problemer.

Så piger hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Skouboe

Start med en god strækvikle og brug tiden på at lære at bruge den rigtigt. Fordelen her at den kan bindes før du putter barnet i og den sidder rigtigt godt.

Når junior så bliver større er en fastvikle måske bedre - den kræver mere øvelse med støtter også bedre.

Prøv at kigge på slyngebarn.dk om der ikke er en slyngevejleder i nærheden af dig, der måske kan hjælpe

Anmeld

5. september 2014

Mother-love

Skouboe skriver:

Start med en god strækvikle og brug tiden på at lære at bruge den rigtigt. Fordelen her at den kan bindes før du putter barnet i og den sidder rigtigt godt.

Når junior så bliver større er en fastvikle måske bedre - den kræver mere øvelse med støtter også bedre.

Prøv at kigge på slyngebarn.dk om der ikke er en slyngevejleder i nærheden af dig, der måske kan hjælpe

Tak for dit svar.
Er der nogen strækvikler der er bedre end andre?
Hvad med de der koalavikler er det sådan en eller? Ja undskyld men har aldrig brugt sådan nogle

Anmeld

5. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg bruger pt. koalaviklen. Jeg synes den støtter rigtig fint og efter højst to gange så kan du binde den i søvne - det ser besværligt ud men er i virkeligheden ret simpelt 

det er også dejligt de kan bindes på forskellige måder alt efter hvordan barnet skal sidde/ligge 

Jeg har min med hver dag i pusletasken,så hvis lillemanden bliver alt for ked i sin barnevogn kommer han bare op i viklen og så er han glad og tilfreds igen og jeg kan handle færdig i ro og fred 

Anmeld

6. september 2014

Røverdatter

Jeg har både kænguruvikle og ergo baby. De er begge gode oh især ergo baby har jeg været glad for

Men jeg skal helt sikkert ha skaffet mig en strækvikle til den næste. Fordi ingen af de to jeg i forvejen har vil jeg bruge til spædbarn selvom det vist nok sagtens kan la sig gøre..

Anmeld

6. september 2014

Skouboe

Mother-love skriver:

Tak for dit svar.
Er der nogen strækvikler der er bedre end andre?
Hvad med de der koalavikler er det sådan en eller? Ja undskyld men har aldrig brugt sådan nogle

Nwj, jeg synes ikke der er den store forskel. Det er vist mest hvilke farver, hvilken kvalitet og hvilket prisleje du er til.

Til gengæld er der forskel på længderne, så det er noget du skal tænke lidt over. Jo kraftigere du er, jo længere en vikle skal du have.

Anmeld

6. september 2014

Mother-love

Tusinde tak for jeres svar. En strækvikle det bliver.
Så er det næste spørgsmål så hvad farve hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.