Dumt spørgsmål måske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. august 2009

ayus

Jeg skriver fordi jeg vil lige høre om noget, jeg er nemli i tvivl om noget..
Neutral

Efter sex, hvor spermen jo flyder ud af én, og man vasker sig efter sex, er der så mindre chance for at blive gravid eller hvorn???? Confused

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Vingummien

ayus skriver:

Jeg skriver fordi jeg vil lige høre om noget, jeg er nemli i tvivl om noget..
Neutral

Efter sex, hvor spermen jo flyder ud af én, og man vasker sig efter sex, er der så mindre chance for at blive gravid eller hvorn???? Confused

hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtig, så nej det burde der jo ikke være. Man kan jo ikke ligge med det i flere timer, det er jo lidt ulækkert efter min mening, men det var da sådan jeg blev gravid

Anmeld

19. august 2009

tumle81

Altså da vi prøvede at blive gravide de to første gange lå jeg lige 10 min tid inden jeg gik i bad. Så fik man også tid til lige at kramme og efternusse ;-)

Her 3. gang prøvede vi slet ikke, og de gange det skete gik jeg hurtigt i bad, og alligevel blev jeg gravid.. Såee begge metoder virker nok ;-)

Knus Kathrina 30+1

Anmeld

19. august 2009

MaleneGærup

Nej der er ikke mindre chance for at blive gravid. Det er en skrøne at man skal stå på hovedet i 10 min for efter sex for at blive gravid. I skal sørge for at ramme din æggeløsning ellers kan du ikke blive gravid.

Anmeld

19. august 2009

ayus

Susanne85 -> Nemlig, det var det jeg tænkte, om man skulle blive liggende med det. For jeg synes oz det ulækkert...

tumle81 -> Hehe, oki så det kan være det ene og det andet 

MaleneGærup -> ja det er jo lige det...

mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.