Magter ik mer smerte.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2014

Anonym trådstarter

Hej piwer....

ja som overskriften så fint udtrykker, så magter jeg ik mer smerte.

sover næsten ikke om natten. & kan ikke sove om dagen... Pga smerterne i mit bækken og haleben.

Har problemer med bare at komme op for at komme ud på toilettet og tisse.

ja er faktisk hoppet i et sort hul i smerte.

kan bare røv og nøgler.

ligger i sengen konstant.

bare det at få mad og drikke i mig er et problem, da jeg bare ikke lige sårn kommer i køkkenet... Og benene vil bare ikke stå op.

min jordmoder var her tirsdag, hun ville kontakte sygehuset og lave en henvisning til igangsættelse.

de ringede så igår og sagde.

"mød op mandag"

Mandag.......

føler mig, uden hjælp... Magtesløs og helt nede.

hvad ville I gøre? 

(37+4 idag)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Hej piwer....

sover næsten ikke om natten. & kan ikke sove om dagen... Pga smerterne i mit bækken og haleben.

kan bare røv og nøgler.

bare det at få mad og drikke i mig er et problem, da jeg bare ikke lige sårn kommer i køkkenet... Og benene vil bare ikke stå op.

min jordmoder var her tirsdag, hun ville kontakte sygehuset og lave en henvisning til igangsættelse.

"mød op mandag"

Mandag.......

hvad ville I gøre? 

(37+4 idag)

Åh kender det alt for godt!!! Jeg har selv store smerter i lænd, bækken og haleben. Det er forfærdeligt!!! Hvis de har en tid til dig mandag, ville jeg bide det sidste i mig og vente/glæde mig til mandag - nu kan du se en ende på det, og der er ikke længe til! ☺ 

Jeg er kun 33+0 nu, så jeg har langt endnu med ulideligt smerter, dage hvor jeg ikke kan gå og ben der pludselig "forsvinder" under mig... så det er da dejligt at din jordemoder ser til dig derhjemme, og sætter noget igangværende ☺

Anmeld

5. september 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Hej piwer....

kan bare røv og nøgler.

"mød op mandag"

Mandag.......

hvad ville I gøre? 

(37+4 idag)

Jeg kender det. Døjede også meget med store smerter, men fik alligevel "lov" til at gå til 41+3 hvor de satte mig igang. Og det var KUN fordi jeg havde begyndende svangerskabsforgiftning, ellers havde jeg fået lov at gå til 42+0

Jeg håber for dig at du kan blive sat igang på mandag, der er trods alt ikke SÅ langt igen (ved godt det føles som en evighed).

Held og lykke med det hele.

Anmeld

5. september 2014

TL89

Nu spørger jeg nok dumt, men de smerter i beskriver minder utrolig meget om mine.. 

Jeg kan ikke stå op i mere end en halv time før jeg får ulideligt ondt i lænden, har dog også skæv ryg i lænden, men når jeg ligger mig ned så kommer jeg aldrig op igen. 

Har I fået konstateret bækkenløsning eller hvad siger Jeres læge til de smerter ?

Anmeld

5. september 2014

Anonym trådstarter

Nu er det altså ikke lige for nyligt jeg har fået ondt.

mine led er så løse og jeg har virkelig meget kraftig bækkenløsning.

jeg er rådet til ikke at skulle have flere børn. Idet jeg så helt sikkert ender i kørestol.

fra uge 8. Begyndte det.

& har været sygemeldt i 5 mdr.

& nu..... Ja kan jeg ikke holde den kraftigtstigende smerte ud. Plus at jeg ikke kan styre mine ben.

Anmeld

5. september 2014

Chevro

Anonym skriver:

Hej piwer....

kan bare røv og nøgler.

"mød op mandag"

Mandag.......

hvad ville I gøre? 

(37+4 idag)

Havde en veninde som havde det som du, dog tog hun så også lige over 40 kg på i væske! Og kunne de sidste to måneder ingenting!
Hun var ved læge 3-4 gange om ugen og på FG 4-5 gange om ugen, for tjek, undersøgelser og akupunktur!
Hun kunne kun sidde op og sove, pga al den væske, smerterne osv, og ku ikk gå eller have tøj eller sko på

Men de trak den så langt, at hvis hun var heldig, ku de sætte hende igang på termins dagen!!!

Så hvis de vil sætte dig igang mandag, så vær du glad!! Og tag det (:
For de vil nærmest aldrig sætte igang mere :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.