Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nea85 skriver: Hej med jer!Kunne man måske være så heldig, at nogle af jer har set, hvor man kan få fat i Hipp-skeer? Gerne i Københavnsområdet Jeg købte en sampak med nogle glas og tre skeer for ca. tre år siden, men jeg kan simpelthen ikke finde dem nogle steder nu..Desværre er det den ske, som min datter foretrækker, og den ene af de to, vi har tilbage fra den store, knækkede i går På forhånd mange tak!
Hej med jer!Kunne man måske være så heldig, at nogle af jer har set, hvor man kan få fat i Hipp-skeer? Gerne i Københavnsområdet Jeg købte en sampak med nogle glas og tre skeer for ca. tre år siden, men jeg kan simpelthen ikke finde dem nogle steder nu..Desværre er det den ske, som min datter foretrækker, og den ene af de to, vi har tilbage fra den store, knækkede i går På forhånd mange tak!
Bilka har deres egne skeer der er næsten identiske med dem..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebørn74 skriver: Bilka har deres egne skeer der er næsten identiske med dem..
Nea85 skriver: Tak for svar!Jeg fik fat i nogle fra babynova i Kvickly, og de ligner også meget. Men det er rart at vide, at de fås flere steder
Tak for svar!Jeg fik fat i nogle fra babynova i Kvickly, og de ligner også meget. Men det er rart at vide, at de fås flere steder
Bilka 6 stk for 35 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128