What? Kan det passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
14 svar
30 synes godt om
5. september 2014

maak

Kan det virkelig passe at jeg er gravid  Har testet svagt positivt hele igen og lavet denne test her til morgen  

MEN det er som om jeg ikke helt kan få det banket fast i knolden og være mega glad  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Chewy

maak skriver:

Kan det virkelig passe at jeg er gravid  Har testet svagt positivt hele igen og lavet denne test her til morgen  

MEN det er som om jeg ikke helt kan få det banket fast i knolden og være mega glad  

Det kan da sagtens passe 

Den er super positiv! Stort tillykke med den lille spire

Anmeld

5. september 2014

Mille89kbh

Tillykke ��

Jeg har præcis i dag, dog første gang, testet svagt positivt. ��

Jeg har det nok ligesom dog lige nu? .. Jeg er i hvertfald meget i chok, plus at jeg bryder ud i gråd og fortæller det til min kæreste, som er helt rolig. Jeg skulle ud af døren 10 min. Efter, og nu sidder jeg så i toget på vej til arbejde og ikke heeelt kan forstå, hvad der lige er sket ��

Anmeld

5. september 2014

Snevejr84

Tillykke

Anmeld

5. september 2014

Rikkemor89

Tillykke

Anmeld

5. september 2014

Mor til F

Tillykke,  du er da så gravid,  som du kan være  

Anmeld

5. september 2014

maak

Mille89kbh skriver:

Tillykke ��

Jeg har præcis i dag, dog første gang, testet svagt positivt. ��

Jeg har det nok ligesom dog lige nu? .. Jeg er i hvertfald meget i chok, plus at jeg bryder ud i gråd og fortæller det til min kæreste, som er helt rolig. Jeg skulle ud af døren 10 min. Efter, og nu sidder jeg så i toget på vej til arbejde og ikke heeelt kan forstå, hvad der lige er sket ��

Tak

øj man, det er vildt Det er totalt surrealistisk ikke? Det er jo så dejligt for jer, men kan godt forstå det er en lidt crazy følelse 

Måske dine tanker lige kan samle sig lidt i løbet af dagen, og så kan i snakke og være glade sammen senere  For du er sgu gravid!!  Stort tillykke 

Anmeld

5. september 2014

anonym37

maak skriver:

Stort tillykke det er fantastisk når det lykkedes

Anmeld

5. september 2014

Mille89kbh

maak skriver:

Tak

øj man, det er vildt Det er totalt surrealistisk ikke? Det er jo så dejligt for jer, men kan godt forstå det er en lidt crazy følelse 

Måske dine tanker lige kan samle sig lidt i løbet af dagen, og så kan i snakke og være glade sammen senere  For du er sgu gravid!!  Stort tillykke 

Jo, det er bare SÅ surrealistisk. Er på vej hjem nu, og har købt to ekstra teste, for jeg skal jo liiige se en ekstra gang �� 

Må jeg spørge om hvor mange dage du er gået over tid? :-) 

Anmeld

5. september 2014

EAF

maak skriver:

Den er ikke til at tage fejl af - du skal være Moar!  Tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.