Hvor længe vågen af gangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
9 svar
10 synes godt om
4. september 2014

missehxx

Nu er spørge Jørgen på banen igeb �� Marius bliver 4 mdr på lørdag, og kan kun holde sig vågen i 1 1/2- 2 timer ad gangen. Jeg bliver selvfølgelig bekymret for om han fejler noget. Hvir længe er jeres vågne Ad gangen og hvor gamle er de?

håber i kan berolige mig lidt ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
missehxx skriver:

Nu er spørge Jørgen på banen igeb �� Marius bliver 4 mdr på lørdag, og kan kun holde sig vågen i 1 1/2- 2 timer ad gangen. Jeg bliver selvfølgelig bekymret for om han fejler noget. Hvir længe er jeres vågne Ad gangen og hvor gamle er de?

Da min dreng var 4 måneder puttedede jeg ham efter han havde været vågen i højst to timer. Han var dog vågen i 4 timer om aften før han var klar til at blive puttet til natten. 

Anmeld

4. september 2014

Trekløver(:

missehxx skriver:

I den alder kunne min datter også kun holde sig vågen 2-3 timer..

Anmeld

4. september 2014

anynom

missehxx skriver:

Søde du, det her er sagt af bedste mening! Jeg har lagt mærke til dine spørgsmål nogle gange og jeg er bare nødt til at sige, at du skal falde lidt til ro.

Dit barn lyder til at være helt normal, sund og rask. Både mht søvn, øjenkontakt, pludren og glæde. 

Nyd ham og nyd din barsel i stedet for at være så bekymret hele tiden 

Anmeld

4. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min niece på 4mdr bliver puttet efter max 2 timer, oftest 1,5time. Helt normalt. 

Det må være svært at gå og blive bekymret over hver eneste lille ting Har du ikke nogen sp der kommer engang imellem og bekræfter dig i at din dreng er sund og rask?  

Anmeld

4. september 2014

Monski

missehxx skriver:

Hjalte er 7 måneder og han er vågen ca 2,5 timer ad gangen
Da vores ældste, Anthon, var 4 måneder sov han stadig ca 20 timer i døgnet, han er næsten 5 år nu og er helt perfekt, han har bare et godt sovehjerte det er bare om at nyde det

Anmeld

4. september 2014

FruStolpe

missehxx skriver:

Caroline er 3½ måned og hun er vågen 1½-2 timer af gangen.

Så det tror jeg nu er meget normalt

Anmeld

4. september 2014

Happiness

Min datter er 6 mdr og er ofte også maks vågen i 2 timer. Om aftenen er hun nu vågen fra 15-16 stykker til 19.00.

Da hun var 4 mdr sov hun næsten hele tiden. Vi stod op kl 8, og kl 9 sov hun allerede igen. Vågnede ved 12 tiden, og kl 13.30 var hun puttet igen, og vågnede så ca 15.30 og sov igen kl 17.00 og vågnede så kl 17.30-18.00 og ca 19-19.30 blev hun puttet for natten

Nogle børn sover bare bedre end andre. Nyd det! Jeg har oplevet en af hver. En som kun tog små lure af 20-60 minutter af gangen, og så hende her der bare sover super godt! 

Anmeld

4. september 2014

Mor til Frederic og Freya

missehxx skriver:

Ikke 2 børn er ens...

Kig på din guldklump, ser han ud til at trives - har fin kulør og øjenkontakt?

Jeg kan skrive under på at end ikke 2 søskende er ens... Frederic, vores den første var et mønster eksemplar og sov i snit 18-20 timer i døgnet de første mange mdr., han sov igennem allerede fra 2. dagen og kørte rytme og rutine fra han var 5-7 dage gammel. Han har stadig den dag i dag et  stort søvnbehov.

Så fik vi freya og gik jo helt klart ud fra og havde lavet planer for alt det jeg skulle nå, når hun nu sov - lige som sin bror... Men ak, det første år tog hun kun 2-3 små lure på 20-50 minutter af gangen om dagen og de første 2 år om natten max 1-1½ time i streg... Så frk modsat har i hvert fald ikke behov for lige så mange timer's søvn som sin storebror..

Anmeld

5. september 2014

Chevro

missehxx skriver:

Min søn sov konstant!!!! Havde flere gange fat i forskellige folk, for at høre om han var syg

Han har siden haft et godt sovehjerte Og jeg skulle bare være glad for at han sov så meget, så udviklede han sig også som han skulle

Det var betryggende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.