Anonym skriver:
Min 10 mdr datter startede i vuggestue for to dage siden
Men i dag vil jeg melde hende ud igen og passe hende hjemme 
Jeg er job søgende ... Jeg blev pludseligt skræmt af tanken at aflevere hende i vuggestue når hun er så lille
Især nu når jeg ik har job , vil jeg gå hele dagen og tænke på hende og få dårlig samvittighed.
Vil tænke på om nogen slår hende, skubber til hende. Om hun vælter og slår sig osv...
Hvorfpr har jeg disse tanker ?? Hjælp
Hvad skal jeg gør ?
Det er meget normalt at have det på den måde, men da min søn var 10 mdr, var jeg ikke længere i stand til at underholde og aktivere ham nok, 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen

På et tidspunkt har børnene (for vores vedkommende) brug for lidt nye udfordringer, samvær med andre børn og lege som kun børn imellem leger

Og jeg ELSKER, at jeg hver dag skal over og hente ham

Man bliver mødt at den gladeste dreng, kommer løbende og myser en og man får en kæmpe krammer!! osv.
Vil bestemt ikke tage hende ud, da du jo kan risikere at blive sendt ud om en uge eller 3, og så står du pludselig med store problemer

Og du må ikke lade dine frustrationer gå ud over dit barn.. Når du er utryg og bekymret, bliver dit barn det også..
Alle forældre har sat med klumpen i halsen, når man sidder i bilen efter at have afleveret sit barn i inst. Og heldigvis for det, for vi elsker dem jo mere end noget andet! Så det er helt normalt

OG godt!!
Anmeld