Skal jeg bekymre mig eller er det normalt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. september 2014

Anonym trådstarter

Advarelse ikke for sarte sjæle

Er 12+0 i dag og har lige været på toilettet. Da jeg tørre mig er der en stor klat sejt slim på papiret.
Skal jeg bekymre mig eller er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Advarelse ikke for sarte sjæle

Er 12+0 i dag og har lige været på toilettet. Da jeg tørre mig er der en stor klat sejt slim på papiret.
Skal jeg bekymre mig eller er det normalt?

Det er helt normalt.. jeg har haft det gennem hele graviditeten, er idag i uge 20, og har det stadig 

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det er helt normalt.. jeg har haft det gennem hele graviditeten, er idag i uge 20, og har det stadig 

Årh det er jeg virkelig glad for at høre.. Frygter jo nærmest det værste hver gang der sker noget man ikke er vant til..

Anmeld

4. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Årh det er jeg virkelig glad for at høre.. Frygter jo nærmest det værste hver gang der sker noget man ikke er vant til..

Det forstår jeg godt.., selvom jeg er anden gangs, så kiggede jeg også lidt og kan slet ikke mindes noget som helst af det hele....

;-) men bare rolig det er helt normalt... 

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Det forstår jeg godt.., selvom jeg er anden gangs, så kiggede jeg også lidt og kan slet ikke mindes noget som helst af det hele....

;-) men bare rolig det er helt normalt... 

Ja præcis.

Oki tusind tak for svar.

Anmeld

4. september 2014

Sujan

Ja helt normalt... Det har jeg haft rigtig meget af gennem min 2. Graviditet.. Ikke så lækkert så har brugt rigtig mange trusseindlæg...

Det kan vise sig som lidt ekstra protein i urinen men så længe blodtrykket er i orden så er der ingenting

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Ja helt normalt... Det har jeg haft rigtig meget af gennem min 2. Graviditet.. Ikke så lækkert så har brugt rigtig mange trusseindlæg...

Det kan vise sig som lidt ekstra protein i urinen men så længe blodtrykket er i orden så er der ingenting

Oki tak for svar.

Tror blodtrykket er i orden, men hjemme tjekker det lige

Anmeld

4. september 2014

Sujan

Anonym skriver:

Oki tak for svar.

Tror blodtrykket er i orden, men hjemme tjekker det lige

Jeg havde bare protein i min urin ved lægen og så spurgte hun om jeg havde slim/udflåd og det var så derfor....

Så bare så du vidste at det kan give det:-)

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Sujan skriver:

Jeg havde bare protein i min urin ved lægen og så spurgte hun om jeg havde slim/udflåd og det var så derfor....

Så bare så du vidste at det kan give det:-)

Oki så blev jeg det klogere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.