Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Advarelse ikke for sarte sjæleEr 12+0 i dag og har lige været på toilettet. Da jeg tørre mig er der en stor klat sejt slim på papiret.Skal jeg bekymre mig eller er det normalt?
Advarelse ikke for sarte sjæleEr 12+0 i dag og har lige været på toilettet. Da jeg tørre mig er der en stor klat sejt slim på papiret.Skal jeg bekymre mig eller er det normalt?
Det er helt normalt.. jeg har haft det gennem hele graviditeten, er idag i uge 20, og har det stadig
Nystart skriver: Det er helt normalt.. jeg har haft det gennem hele graviditeten, er idag i uge 20, og har det stadig
Anonym skriver: Årh det er jeg virkelig glad for at høre.. Frygter jo nærmest det værste hver gang der sker noget man ikke er vant til..
Årh det er jeg virkelig glad for at høre.. Frygter jo nærmest det værste hver gang der sker noget man ikke er vant til..
Det forstår jeg godt.., selvom jeg er anden gangs, så kiggede jeg også lidt og kan slet ikke mindes noget som helst af det hele....
;-) men bare rolig det er helt normalt...
Nystart skriver: Det forstår jeg godt.., selvom jeg er anden gangs, så kiggede jeg også lidt og kan slet ikke mindes noget som helst af det hele.... ;-) men bare rolig det er helt normalt...
Sujan skriver: Ja helt normalt... Det har jeg haft rigtig meget af gennem min 2. Graviditet.. Ikke så lækkert så har brugt rigtig mange trusseindlæg...Det kan vise sig som lidt ekstra protein i urinen men så længe blodtrykket er i orden så er der ingenting
Ja helt normalt... Det har jeg haft rigtig meget af gennem min 2. Graviditet.. Ikke så lækkert så har brugt rigtig mange trusseindlæg...Det kan vise sig som lidt ekstra protein i urinen men så længe blodtrykket er i orden så er der ingenting
Anonym skriver: Oki tak for svar. Tror blodtrykket er i orden, men hjemme tjekker det lige
Oki tak for svar. Tror blodtrykket er i orden, men hjemme tjekker det lige
Sujan skriver: Jeg havde bare protein i min urin ved lægen og så spurgte hun om jeg havde slim/udflåd og det var så derfor.... Så bare så du vidste at det kan give det:-)
Jeg havde bare protein i min urin ved lægen og så spurgte hun om jeg havde slim/udflåd og det var så derfor.... Så bare så du vidste at det kan give det:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128