hjælp søges! har jeg aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. september 2014

xxemmaxx

Hejsa.

Jeg har ikke haft min mens siden den 19. Juli, har brunligt udflåd et par gange, og utrolig uren hud omkring munden. Graviditets test er negativ.. Ingen kan svare mig på hvorfor og de mener absolut ikke jeg kan være gravid når nu testen siger negativ. 

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har ikke selv prøvet at abortere, men ud fra de indlæg brugere herinde har skrevet om deres abort, vil jeg ikke mener, at du har aborteret, når du ikke har haft andet end noget brunligt udflåd. En abort ville give mere blod og evt. nogle klumper afhængig af, hvor langt du var henne.

Anmeld

5. september 2014

xxemmaxx

Det var så bare min kære læge der bare slynger sådan noget ud uden at tanke på mine følelser.. Total arrogant. 

Anmeld

5. september 2014

fo82

Jeg tænker lidt at hvis en graviditetstest giver negativt resultat så er det fordi du ikke har hcg i blodet, har du ikke hcg i blodet er du ikke gravid, ergo så kan du heller ikke abortere. Det er der absolut intet arrogant over.

når jeg regner fra 19 juli - det er lige knapt 7 uger, uden menstruation - og du har stadig ikke testet positiv? Så ville jeg give det max en uge mere for at se om det "bare" er en enkelt måned der er sprunget over, og ellers ville jeg bede om en henvisning til en gynækolog for udredning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.