Revalidering og praktik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
3 svar
1 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg læser til pædagog og skal i min anden praktik snart, den første lønnede. Jeg er på revalidering.

Mit spørgsmål er: Får jeg stadig revalidering mens jeg er i praktik, eller får jeg løn som man normalt gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

K&S

Anonym skriver:

Jeg læser til pædagog og skal i min anden praktik snart, den første lønnede. Jeg er på revalidering.

Mit spørgsmål er: Får jeg stadig revalidering mens jeg er i praktik, eller får jeg løn som man normalt gør?

Har du ikke fået en revalideringsplan fra kommunen, hvori der står i hvilken periode, du er berettiget til revalidering?
Hvis praktikken ligger inden for denne periode, vil du modtage revalideringsydelse og ikke løn

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Har du ikke fået en revalideringsplan fra kommunen, hvori der står i hvilken periode, du er berettiget til revalidering?
Hvis praktikken ligger inden for denne periode, vil du modtage revalideringsydelse og ikke løn

Jo, der står bare indtil februar 2017, når jeg har færdiggjort uddannelsen. Men så får jeg under praktik perioderne også? Kunne nemlig være dejligt

Anmeld

4. september 2014

Hvem?

Jo, der står bare indtil februar 2017, når jeg har færdiggjort uddannelsen. Men så får jeg under praktik perioderne også? Kunne nemlig være dejligt

Hvis du er på revalideringsydelse, er du ikke berettiget til anden indkomst i den pågældende periode. Dvs. under praktikken modtager du revalidering og ikke løn,  ligeså vel som under ferie og evt. barsel modtager du også revalideringsydelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.