Gravid og har galdesten nogen som har prøvet det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2014

Moar2012

Og som kan fortælle hvordan de klarede smerterne?? Blev i sat i gang før tid eller hvordan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Kindfed

Jeg fik flere anfald under min første graviditet, men det var først efter fødslen, at jeg blev diagnosticeret. Jeg tror ikke, du skal regne med, at det får nogen indflydelse på dit graviditetsforløb. Det er jo forholdsvist ufarligt med mindre galdegangene bliver blokerede.

Og ja, hvordan klarer man lige et anfald. Det ville jeg sgu også gerne have vidst. Jeg fik smertestillende i ventetiden før min operation og ellers var det vist bare en masse traven rundt i stuen og vriden rundt på sofaen... Du må da have snakket med en læge om, hvad du kan og må gøre, hvis det er afklaret, at det er det, du fejler?

Anmeld

3. september 2014

IngenKoPåIsen

Mig bekendt kan du godt blive opereret i 2. Semester.

Anmeld

3. september 2014

Meilby

Jeg fik af vide at hvis det er akut så opererer de Døjede heldigvis ikke synderligt under min første graviditet, og har så fået dem fjernet inden jeg blev gravid anden gang :-) Men ja ville godt nok også nødig gå gennem et anfald uden smertestillende

Anmeld

4. september 2014

Moar2012

Jeg er i 3 trimester og har fået det konstateret ville bare hører fra andre hvordan deres forløb var.

Anmeld

4. september 2014

IngenKoPåIsen

Moar2012 skriver:

Jeg er i 3 trimester og har fået det konstateret ville bare hører fra andre hvordan deres forløb var.

Jeg havde det selv grundet graviditet, men anfald kom "heldigvis" først efter fødslen.. Håber ikke du døjer alt for meget, for det er bare vanvittigt smertefulde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.