Har i ikke lige lyst til at vise et billede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har Brio Senses og evt ville vise den i et bagagerum? Og kan hjulene tages af? Vil også gerne se andre billig barnevogn så ikke odder og emmaljunga.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg vil bare lige høre om der er nogen der har Brio Senses og evt ville vise den i et bagagerum? Og kan hjulene tages af? Vil også gerne se andre billig barnevogn så ikke odder og emmaljunga.

Så mange der har set det, men ingen svar

Anmeld

4. september 2014

Janni.

Kan desværre ikke hjælpe, men så fik du oppet din tråd.

Anmeld

4. september 2014

Sjwf

Vi har denne, en trille Dream light, den kan kun lige være i vores clio stationcar, men den er fin til byen med dreje hjul foran og da vi bor i byen er det jo meget heldigt
Den koster 4000kr med lift

Håber det var noget du kan bruge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2014

Fru Frederiksen.

Har desværre ikke nogen barnevogn endnu  Ellers måtte du godt se den. Men det får jeg til Januar, er sat til 11/2 15, glæder mig som en tosset. Hvad det bliver for en vorn ved jeg ikke endnu.  

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Sjwf skriver:

Vi har denne, en trille Dream light, den kan kun lige være i vores clio stationcar, men den er fin til byen med dreje hjul foran og da vi bor i byen er det jo meget heldigt
Den koster 4000kr med lift

Håber det var noget du kan bruge

Den ser fin ud er bare ikke til drejehjul. Kan se den er med blød kaleche, så vil lige hører om den holder sig fint og om man skal trykke nogle knappe ind for at tag den ned?

Anmeld

4. september 2014

Anonym trådstarter

Venter sig :) skriver:

Har desværre ikke nogen barnevogn endnu  Ellers måtte du godt se den. Men det får jeg til Januar, er sat til 11/2 15, glæder mig som en tosset. Hvad det bliver for en vorn ved jeg ikke endnu.  

Hvilken har i kigget på?

Anmeld

5. september 2014

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Hvilken har i kigget på?

De har nogle gode tilbud i Baby Sam, hvor der følger flere ting med. 

Vi har også kigget i ønskebørn, der er også nogle gode vogne der ikke koster det vilde. 

Vi har ikke fundet ud af hvad vi vil have endnu. 

Vi har hentet et par kataloger så der lidt forskelligt at kigge på, men der er jo god tid.

hvornår skal du føde ? 

Anmeld

5. september 2014

Fru Frederiksen.

Anonym skriver:

Hvilken har i kigget på?

De har nogle gode tilbud i Baby Sam, hvor der følger flere ting med. 

Vi har også kigget i ønskebørn, der er også nogle gode vogne der ikke koster det vilde. 

Vi har ikke fundet ud af hvad vi vil have endnu. 

Vi har hentet et par kataloger så der lidt forskelligt at kigge på, men der er jo god tid.

hvornår skal du føde ? 

Anmeld

5. september 2014

Sjwf

Anonym skriver:

Den ser fin ud er bare ikke til drejehjul. Kan se den er med blød kaleche, så vil lige hører om den holder sig fint og om man skal trykke nogle knappe ind for at tag den ned?

Trille laver også modeller uden drejehjul
Man skal bare trykke kalechen ned, hvor godt den holder sig kan jeg ikke rigtig udtale mig om da vi kun har haft den i 1 måned, men der er ikke nogen problemer endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.