stoppet med at pludre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. september 2014

missehxx

Min søn på 4 måneder har de sidste par dage ikke rigtig ville pludre. Førhen har vi kunnet have "lange samtaler", og han har pludret i et væk, men de sidste par dage vil han ikke sige en lyd, ligger bare og smiler..
Det gør mig selvfølgelig bekymret, og er nu bange for at jeg ikke har "trænet" ham nok de sidste par dage. Jeg ved ikke om det er mig som tror noget forkert, men jeg bilder mig selv ind at alt det kan han (smile, pludre, løfte hovedet, stå på benene,) osv, skal trænes flere gange dagligt for at holde det ved lige, ellers vil det blive ødelagt.. Ved ikke om det er lidt overdrevet at tro det, eller det virkelig skal trænes meget alting hver dag, for at han ikke glemmer det? Jeg tør knap nok lade ham ligge og lege for sig selv, fordi jeg er bange for ikke at få "trænet" de forskellige ting nok.

Derudover udvikler han sig rigtig meget motorisk de her dage, der er virkelig sket meget, kan det være derfor han holder en pludrepause??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2014

Mettefpigen

Rolig rolig, selvfølgelig er det "vigtigt" at øve med ham men det behøver overhovedet ikke at være hele tiden... når der sker meget kan de godt holde pause med nogle ting så der er intet galt... og der sker ikke noget ved at du lader ham ligge lidt for sig selv ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.