Hej.
Min mand og jeg sad og snakkede om præventionsmuligheder efter jeg har født om nogle måneder. Jeg må ikke bruge hormon-baseret prævention og kan ikke få spiral pga en meget baguddrejet livmoder og livmoderhals. Så kondom er eneste mulighed, som min mand er meget træt af.
Vi vil begge gerne have barn Nr 3, men han mener så at vi bare dropper al prævention indtil Nr 3 kommer.
Skal lige siges at det har været en mindre kamp af blive gravid de to første gange.
Men men men jeg er meget i tvivl. Det kan jo gå stærkt men kan også tage lang tid. Jeg står som nyuddannet når Nr 2 melder sin ankomst og vil jo egentlig gerne have barsel og et fast arbejde inden jeg bliver gravid med Nr 3. Men min mand ønsker sig så brændende et barn Nr 3 og meget gerne her tæt på Nr 2.
Jeg bliver simpelthen så presset, da det er min skyld at det har været svært at få de to første, og vil jo gerne give ham et barn mere. Og det skulle jo være nemmere at blive gravid lige efter en graviditet.
Men har brug for at hører om andre har erfaringer med dette, eller har fået to børn med meget kort tid imellem? Vi har i forvejen et barn på knap 3 år.
Anmeld