Blå mærker 4 Mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.289 visninger
10 svar
4 synes godt om
2. september 2014

Anonym trådstarter

Hej folkens!

her til aften da jeg skulle have min søn i bad, opdagede jeg til min store foskrækkelse 2 mærker på ham. Et på armen og et på ryggen. De var der med garanti ikke i morges! Hvad kan det være opstået af? Synes de ser mærkelige ud.

i får lige et par billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Anonym trådstarter

Anyone?

Anmeld

2. september 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Anyone?

Ligner han er blevet revet med en negl ..

Anmeld

2. september 2014

ModerNatur

Små børns hud er enormt sart, og der skal Intet til før de får mærker.. Måske en knap der har strejfet ham da du tog tøj af/på..
Tag du det bare helt roligt.. Det ville jeg gøre

Anmeld

2. september 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Enig med ro på

den størrelse mærke der kan være ham selv der har fået revet sig med en flosset negl eller der har været en syning i tøjet der har siddet der mens han sov...

Anmeld

2. september 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej !

Jeg tænker du skal få din læge til at se på ham.  Det er sikkert ikke noget, men skal dog checkes, Med mindre de er forsvundet i morgen.

Anmeld

2. september 2014

Eliza

Ryggen ligner en negl, arme. Ligner et sugemærke

Er der evt større søskende?
Eller sutter han selv på armen?

Anmeld

3. september 2014

Anonym trådstarter

lisbeth jess skriver:

hej !

Jeg tænker du skal få din læge til at se på ham.  Det er sikkert ikke noget, men skal dog checkes, Med mindre de er forsvundet i morgen.

Hej Lisbeth �� nu er der bestilt tid ved læge, men hvad tænker du da det kan være?

Anmeld

3. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker at på armen kan han have revet sig på noget han har ramt, eller kommet til at rive sig med en negl. 

På ryggen ligner det også et neglemærke, måske når du eller far har taget ham op (ikke med vilje jo) eller under tøjskift. Det sker nemt  hvis man står og bakser lidt med det. Det kunne også være fra en lynlås fx, når i har ham på skødet.  

Ville slet ikke være nervøs 

Anmeld

4. september 2014

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

Hej !

Jeg har ikke noget specifikt i tankerne, alligevel undrer jeg mig over formen og længden på mærkerne. det er kun for at gardere jeg nævner lægen. Håber det hurtigt går væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.