Har i alle haft tegnbødning/slimproppen gik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.475 visninger
28 svar
1 synes godt om
2. september 2014

Sujan

Ja ligger her 38+0...
Har haft plukkeveer i flere dage.. Synes de tager til nu og kan næsten kun ligge ned.

Sidste gang havde jeg lidt blødning og slimproppen gik en del timer inden veerne rigtig kom...
Men har jeg ikke haft denne gang..

Så havde i blødning/slimprop?

Kan nemlig ikke lige finde ud af om jeg skal advare og sørge for der kan være nogle hos min datter hvis det skulle tage til... Men heller ingen grund til folk sidder her hvis der ikke sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Clisolka

Sujan skriver:

Ja ligger her 38+0...
Har haft plukkeveer i flere dage.. Synes de tager til nu og kan næsten kun ligge ned.

Sidste gang havde jeg lidt blødning og slimproppen gik en del timer inden veerne rigtig kom...
Men har jeg ikke haft denne gang..

Så havde i blødning/slimprop?

Kan nemlig ikke lige finde ud af om jeg skal advare og sørge for der kan være nogle hos min datter hvis det skulle tage til... Men heller ingen grund til folk sidder her hvis der ikke sker noget

Første gang havde jeg ingen af tegnene inden jeg blev sat i gang 39+4. Hverken tegnblødning eller slimprop. 

Anden gang havde jeg tegnblødning mandag aften - han er født torsdag morgen. Jeg havde fået en hindeløsning mandag morgen, hvor overlægen fortalte mig, at slimproppen var gået. Den opdagede jeg heller ikke denne gang 

Anmeld

2. september 2014

Nystart

Jeg havde slemme plukveer og en del veer...

men ellers skete der intet, før vandet gik da jeg stod på sygehuset... i en stor omgang 

Anmeld

2. september 2014

LinLin

Ingen af delene første gang.
Anden gang gik slimproppen, kan bare ikke huske hvor lang tid før
- men ingen tegnblødning...

Anmeld

2. september 2014

Leneur

Jeg havde ingen plukveer, ingen slimprop, ingen tegnblødning, ingenting overhovedet førend vandet gik 38+6...

Anmeld

2. september 2014

Ayasmor

Jeg oplevede ikke, at slimproppen gik. Tegnblødning havde jeg først da jdm. undersøgte mig på sygehuset, 4 timer inden min datter lå i mine arme. Og det var endda kun lidt blodtilblandet slim jeg så på jdm's handske

Anmeld

2. september 2014

Sujan

Nystart skriver:

Jeg havde slemme plukveer og en del veer...

men ellers skete der intet, før vandet gik da jeg stod på sygehuset... i en stor omgang 

Okay så kan det jo være der sker mere.. Har haft plukkeveer i 3-4 dage nu... Og synes de tager lidt til for at gå væk igen...

Så kan simpelthen ikke finde ud af om der er ved at være gang i noget...

Men man er jo ikke i tvivl når det først rigtig går i gang.

Anmeld

2. september 2014

Sujan

LinLin skriver:

Ingen af delene første gang.
Anden gang gik slimproppen, kan bare ikke huske hvor lang tid før
- men ingen tegnblødning...

Gil vandet eller startede det med veer?

Anmeld

2. september 2014

Sujan

Leneur skriver:

Jeg havde ingen plukveer, ingen slimprop, ingen tegnblødning, ingenting overhovedet førend vandet gik 38+6...

Tak for svar...

Jeg venter bare videre og ser:-)

Anmeld

2. september 2014

Sujan

Ayasmor skriver:

Jeg oplevede ikke, at slimproppen gik. Tegnblødning havde jeg først da jdm. undersøgte mig på sygehuset, 4 timer inden min datter lå i mine arme. Og det var endda kun lidt blodtilblandet slim jeg så på jdm's handske

Så er der da håb om der er gang i noget!!!

Er fustrerende når man hele tiden tror der er ved at være gang i noget og så stopper det bare igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.