første undersøgelse ved lægen, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. september 2014

Anonym trådstarter

Hej.

jeg skriver for at høre hvornår i fik jeres første graviditets undersøgelse ved lægen? samt hvor hurtigt i bagefter fik brev fra sygehuset vedr nf? 

Jeg er i dag 9+2 og kan først få en tid ved min læge, når jeg er 11+4. Hvilket jeg ærgre mig en smule over, da det ovenikøbet heller ikke bliver ved min egen læge, da ventetiden ellers bliver for lang... Jeg haaaader ventetid og vil jo gerne så hurtigt til en nf scanning som muligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Lyder mærkeligt du kan først kan få en tid om så lang tid  

Men det er ikke alle steder man for brev om nf døjet skulle selv bestille det på nettet og det skal jo være inden 11+6 så tænker du selv skal prøve og få en tid så du er sikker på at kunne nå det 

Og stort tillykke med baby i maven 

Anmeld

2. september 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Lyder mærkeligt du kan først kan få en tid om så lang tid  

Men det er ikke alle steder man for brev om nf døjet skulle selv bestille det på nettet og det skal jo være inden 11+6 så tænker du selv skal prøve og få en tid så du er sikker på at kunne nå det 

Og stort tillykke med baby i maven 

Ja, det er også svært at skulle vente så længe, men der er åbenbart ferieperiode og andre sjove ting, der gør det umuligt, at få en tid før.. 

Tak for dit svar  jeg vil prøve at ringe til sygehuset i morgen og høre hvad de siger ang. bestilling af en nf scanning.. 

Hvis bare jeg er sikker på en tid, så kan slappe bedre af, selvom der er lang ventetid.. det ville være ærgerligt ikke at kunne nå det... 

Tusinde mange tak det er skønt! 

Anmeld

2. september 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej.

jeg skriver for at høre hvornår i fik jeres første graviditets undersøgelse ved lægen? samt hvor hurtigt i bagefter fik brev fra sygehuset vedr nf? 

Jeg er i dag 9+2 og kan først få en tid ved min læge, når jeg er 11+4. Hvilket jeg ærgre mig en smule over, da det ovenikøbet heller ikke bliver ved min egen læge, da ventetiden ellers bliver for lang... Jeg haaaader ventetid og vil jo gerne så hurtigt til en nf scanning som muligt... 

Du skal huske at få taget blodprøve til doubletesten, senest i denne uge!

Anmeld

2. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Ja, det er også svært at skulle vente så længe, men der er åbenbart ferieperiode og andre sjove ting, der gør det umuligt, at få en tid før.. 

Tak for dit svar  jeg vil prøve at ringe til sygehuset i morgen og høre hvad de siger ang. bestilling af en nf scanning.. 

Hvis bare jeg er sikker på en tid, så kan slappe bedre af, selvom der er lang ventetid.. det ville være ærgerligt ikke at kunne nå det... 

Tusinde mange tak det er skønt! 

Ville ha det på samme måde bare man har en tid så kan kan man godt slappe lidt af igen jeg kom os først til nf da jeg var 11+1 så nåde det os lige 

Men lige meget hvad er vente tiden bare så hammer svær haha man kan ikke få nok af de scanninger og se babyen 

Anmeld

2. september 2014

TL89

Jeg var ved lægen da jeg var 11+3 og det var en torsdag. Mandagen efter blev jeg ringet op af sygehuset med en tid til nf som så lå da jeg var 12+3. Så det gik ret hurtigt med at få tid til nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.