Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

173 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. september 2014

Dianders

Hej alle ..

jeg er for ikke så længe siden stoppet på p piller efter 10 år  . Min kæreste og jeg ønsker os et barn så nu er vi gået igang.. 

Jeg kender ikke min cyklus endnu da den jo har været styret af p piller . Men min sidste mens første dag var d 9/8. 

Jeg har ikke brugt ægløsnings test før i dag . Læste på en anden side at æl test også kan teste positiv hvis man er gravid . Nå men prøvede at tage en test som jeg åbenbart ikke lige kan uploade fra mobilen .  Men den havde to streger . Og så tænker jeg om det ikke er meget sent at have ægløsning ? 

På forhånd tak ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Dianders

Dianders skriver:

Hej alle ..

jeg er for ikke så længe siden stoppet på p piller efter 10 år  . Min kæreste og jeg ønsker os et barn så nu er vi gået igang.. 

Jeg kender ikke min cyklus endnu da den jo har været styret af p piller . Men min sidste mens første dag var d 9/8. 

Jeg har ikke brugt ægløsnings test før i dag . Læste på en anden side at æl test også kan teste positiv hvis man er gravid . Nå men prøvede at tage en test som jeg åbenbart ikke lige kan uploade fra mobilen .  Men den havde to streger . Og så tænker jeg om det ikke er meget sent at have ægløsning ? 

På forhånd tak ��

Så tror jeg der kom billede af testen . Er den positiv ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2014

Dianders

Kan lige se jeg har fået lagt det i forkert kategori .. Beklager ! 

Anmeld

2. september 2014

Dianders

kan en admin slette dette opslag ? har nu langt det i den rigtige kategori - igen beklager jeg fejlen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.