Kan I egentlig mærke om jeg har forandret mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Bondepigen

Ja kan I læse på mine indlæg om jeg har forandret mig siden jeg begyndte på sertralin? Det er noget jeg lige er kommet til at tænke på, da jeg selv synes jeg er blevet langt mere positiv end jeg var før, men måske er det bare mig???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Ja kan I læse på mine indlæg om jeg har forandret mig siden jeg begyndte på sertralin? Det er noget jeg lige er kommet til at tænke på, da jeg selv synes jeg er blevet langt mere positiv end jeg var før, men måske er det bare mig???

Nu ved jeg jo hvor længe du har fået det.... MEN MEN MEN MEN jeg synes ALTID du er positiv

Anmeld

18. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Nu ved jeg jo hvor længe du har fået det.... MEN MEN MEN MEN jeg synes ALTID du er positiv

Jeg har fået det lige siden Emma fik gips på...så 4 mdr. siden.

Det er jeg da glad for at høre.  Jeg føler mig osse bare så glad hele tiden...næsten!!!

Anmeld

19. august 2009

mariamiss6

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, da jeg jo ikke engang har været her i 4 måneder endnu.....

men jeg synes det er dejligt at du føler dig glad og frisk........ Jeg håber at jeg selv er på vej i samme retning....

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

mariamiss6 skriver:

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, da jeg jo ikke engang har været her i 4 måneder endnu.....

men jeg synes det er dejligt at du føler dig glad og frisk........ Jeg håber at jeg selv er på vej i samme retning....

Det håber jeg osse du er, det er så trist at sidde nede i det hul der... Får du medicin eller anden behandling.? (du skal selvfølgelig kun svare, hvis du har lyst)

Anmeld

19. august 2009

Jules

bondepigen skriver:

Jeg syntes helt bestemt du er dejlig positiv søde

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Jules skriver:

Jeg syntes helt bestemt du er dejlig positiv søde

Tak...

Anmeld

19. august 2009

anna-jonas

Det er svært at vurdere......men umiddelbart vil jeg sige, at du ikke er så bekymret mere, som du var før. Men det kan jo også skyldes at du er mere sikker i moderrollen.

Mette

Anmeld

19. august 2009

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Det er svært at vurdere......men umiddelbart vil jeg sige, at du ikke er så bekymret mere, som du var før. Men det kan jo også skyldes at du er mere sikker i moderrollen.

Mette

Det har du faktisk ret i. Jeg hakkede på mig selv konstant før, for at være en dårlig mor... Det gør jeg faktisk næsten ikke længere. Men det var faktisk osse en mindre fødselsdepression jeg havde, og der er det vist meget "normalt" at føle sådan hele tiden.

Og jeg er selvfølgelig osse blevet mere sikker i moderrollen, så det har du vist ganske ret i. Men hvor er det skønt, at man kan få det godt, når man havde det så elendigt!!!

Hvordan går det hos jer? Tænker meget på jer mht. lille Ida...

Anmeld

20. august 2009

sarahb

jeg synes bestemt du har fået mere selvtillid og virker mere sikker og ytrer sig mere på en mere kontant måde, så man kan læse at du faktisk har det super godt..
For det ikk skal være løgn tænkte jeg over det den anden dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.