Vores datter fyldte 2 i juni. I hendes dagpleje er der en dreng som er fyldt 2 i august samt en dreng på omkring 1 år. I går startede en pige på 1 år.
Vores datter legede lidt baby da den yngste dreng begyndte. Men gik hurtigt over. Men nu hvor pigen er begyndt startede hun igen. I går da jeg afleverede kravlede hun på alle fire. Og i dag da far afleverede teak hun benene op så hun skulle bæres.
de har tidligere været lidt efter hende og sagt de er lidt bekymret over sproget. Og her tænker jeg det jo også skyldes de alle er yngre end hende. Vi sørger for at snakke rigtig meget med hende og der er også kommet en masse ord på. Blandt andet fordi hun var i gæste dagpleje i tre uger i en vuggestue. Jeg mener jo at selv om der er to mindre børn skal dp mor stadig være Obs på de to store så de ikke står stille i deres udvikling.
Vi har snakket lidt om at give det en chance med at hun bliver hos dp for hun er så glad for hende og jeg aflevere altid et glad barn. Hvor jeg i vuggestuen afleverede en pige der hver dag var ked af det og ikke kunne komme hurtig nok hjem.
Men hvad kan vi ellers gøre for at være sikre på det ikke påvirker vores datter negativt. Vi er enige om at nævner de tale pædagog til hende så takker vi nej. For vi synes hun kan sige en masse og de skal også selv tage ansvaret for at lære hende noget. Hun er der trods alt en del timer (mellem 6 og 7 timer) hver dag.
Men søger lidt nogle gode råd til at håndtere det hele
Anmeld