vigtigt at have til nr.2, men ikke nr. 1 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
24 svar
9 synes godt om
2. september 2014

LilleLene

Var der nogle ting, som i simpelthen ikke kunnet undvære ved nr. 2, men som i ikke have købt eller ikke brugte ved nr. 1 ?

Er der noget der kan gøre tingene nemmere, når man skal have baby og tumling på samme tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

lineog4

Voksipose for de voksede alt for hurtigt ud af liften og da vi bor i lejlighed kunne jeg ikke bære op det kunne jeg da vi fik voksipose til nummer 2

Den der indsats til badet så jeg kunne have begge hænder når storesøster ville hjælpe med at give bad

med nummer 3 brugte vi også tremmeseng til kravlegår fordi storebror drønede rundt på sin lille blå scooter

større sofa så vi kunne sidde flere i den mens jeg ammede

Anmeld

2. september 2014

LilleLene

lineog4 skriver:

Voksipose for de voksede alt for hurtigt ud af liften og da vi bor i lejlighed kunne jeg ikke bære op det kunne jeg da vi fik voksipose til nummer 2

Den der indsats til badet så jeg kunne have begge hænder når storesøster ville hjælpe med at give bad

med nummer 3 brugte vi også tremmeseng til kravlegår fordi storebror drønede rundt på sin lille blå scooter

større sofa så vi kunne sidde flere i den mens jeg ammede

ork, alle de ting har jeg hehheh

Anmeld

2. september 2014

lineog4

LilleLene skriver:

ork, alle de ting har jeg hehheh

Jamen så mangler du jo ingen ting 

Anmeld

2. september 2014

Tulle28

Slyngevugge! Life saver

Anmeld

2. september 2014

Clisolka

LilleLene skriver:

Var der nogle ting, som i simpelthen ikke kunnet undvære ved nr. 2, men som i ikke have købt eller ikke brugte ved nr. 1 ?

Er der noget der kan gøre tingene nemmere, når man skal have baby og tumling på samme tid

Uh jeg har ikke købt noget her til nr. 2 som jeg ikke havde i forvejen til nr. 2. 

Som Lineog4 skriver, så er badeindsatsen perfekt til at hjælpe med hænderne fri, når storesøsteren ville hjælpe med at bade lillebror 

Anmeld

2. september 2014

LilleLene

Tulle28 skriver:

Slyngevugge! Life saver

hvad er det

Anmeld

2. september 2014

LilleLene

Clisolka skriver:

Uh jeg har ikke købt noget her til nr. 2 som jeg ikke havde i forvejen til nr. 2. 

Som Lineog4 skriver, så er badeindsatsen perfekt til at hjælpe med hænderne fri, når storesøsteren ville hjælpe med at bade lillebror 

super det lyder jo billigt

Anmeld

2. september 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

En croozer 

Anmeld

2. september 2014

Rockertand

LilleLene skriver:

Kunne sparke mig selv - jeg opdagede først ved barn nr. 3 (alt for sent) MAN natsutter, oh my gooood, det har bare givet ro om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.