Når det hele bare er øv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. september 2014

cwl

Føler slet ikke jeg kan hænge sammen på arbejdet eller være der 100% mentalt...

Føler hele tiden jeg går med noget i kroppen, altså føler mig "syg". Så fryser jeg, så øm i kroppen, så kvalme, bare skidt tilpas..

Er 11+5 og føler mig besværet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

Mamalu

cwl skriver:

Føler slet ikke jeg kan hænge sammen på arbejdet eller være der 100% mentalt...

Føler hele tiden jeg går med noget i kroppen, altså føler mig "syg". Så fryser jeg, så øm i kroppen, så kvalme, bare skidt tilpas..

Er 11+5 og føler mig besværet..

Jeg føler med dig...Jeg har det på samme måde. Der er hele tiden et eller andet som gør jeg ik ka fungere som normalt og sådan har det været siden jeg blev gravid. For tiden er det mit hoved der er ved at eksplodere, jeg vågnede op midt om natten pga smerterne og tårene rendte ned af mine kinder. Der er intet der hjælper. Derudover fortsat kvalme og mangel på appetit plus ondt i maven og blødning pga problemer med moderkagen  

Anmeld

2. september 2014

cwl

Mamalulu skriver:

Jeg føler med dig...Jeg har det på samme måde. Der er hele tiden et eller andet som gør jeg ik ka fungere som normalt og sådan har det været siden jeg blev gravid. For tiden er det mit hoved der er ved at eksplodere, jeg vågnede op midt om natten pga smerterne og tårene rendte ned af mine kinder. Der er intet der hjælper. Derudover fortsat kvalme og mangel på appetit plus ondt i maven og blødning pga problemer med moderkagen  

Ja det er sku ikke altid man lige glæder sig over man er gravid. Mange siger til mig "du har selv valgt det" nøj hvor jeg hader den sætning...

Håber virkelig at du kommer i orden med din moderkage

Anmeld

2. september 2014

Disa

Kender det alt for godt og jeg er ikke engang ret langt i min graviditet, 6+4.

Jeg er blevet hjemme fra arbejde i dag, har lagt mig syg. Jeg arbejder i et håndværker fag, de værste arbejds dage er de hvor kunderne er ved at renovere badeværelset og jeg ikke har mulighed for et toilet i løbet af en hel arbejdsdag, allerede til middag begynder jeg at få vand i øjnene.

Anmeld

2. september 2014

cwl

Disa skriver:

Kender det alt for godt og jeg er ikke engang ret langt i min graviditet, 6+4.

Jeg er blevet hjemme fra arbejde i dag, har lagt mig syg. Jeg arbejder i et håndværker fag, de værste arbejds dage er de hvor kunderne er ved at renovere badeværelset og jeg ikke har mulighed for et toilet i løbet af en hel arbejdsdag, allerede til middag begynder jeg at få vand i øjnene.

Ja puha det må heller ikke være rart. God ide med at blive hjemme og slappe lidt af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.