24+3 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
7 svar
17 synes godt om
1. september 2014

Baby89

Her vedlægger jeg lige mit første billede hvor mavsen bare er vokset med lynets hast ) venter en lille prinsesse og nøj hvor jeg glæder mig....

Hvad synes i om maven?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2014

anonym10101

Hvor er den bare fin! 

Anmeld

2. september 2014

Baby89

martsmoar skriver:

Hvor er den bare fin! 

Mange tak, og hold da op en yndig prinsesse du har fået.. Stort tillykke med det,, hvordan er det at være mor? Er hun nem at have med at gøre..  

Anmeld

3. september 2014

Babydrøm

Baby89 skriver:

Her vedlægger jeg lige mit første billede hvor mavsen bare er vokset med lynets hast ) venter en lille prinsesse og nøj hvor jeg glæder mig....

Hvad synes i om maven?

Flot mave

Anmeld

3. september 2014

Sunsmile

Baby89 skriver:

Hvad synes i om maven?

Tillykke med din lille pige. Rigtig fin mave.

Jeg er 25+4 idag, og sys også at maven et begyndt at vokse hurtigt her den sidste måned, ddejligt endelig at begynde at se gravid ud

Anmeld

7. september 2014

Baby89

Sunsmile skriver:

Tillykke med din lille pige. Rigtig fin mave.

Jeg er 25+4 idag, og sys også at maven et begyndt at vokse hurtigt her den sidste måned, ddejligt endelig at begynde at se gravid ud

Tak tak og jeg glæder mig bare mere og mere for hverdag der går.. Hun er hun begyndt at vække mig hver morgen med sine spark  

Anmeld

7. september 2014

Sunsmile

Baby89 skriver:

Tak tak og jeg glæder mig bare mere og mere for hverdag der går.. Hun er hun begyndt at vække mig hver morgen med sine spark  

Hvor hyggeligt at du bliver vækket at hendes spark Ja jeg syntes også jeg bliver mere og mere spændt, og nogle gange er det slet ikke til at bære

Anmeld

7. september 2014

anonym10101

Baby89 skriver:

Mange tak, og hold da op en yndig prinsesse du har fået.. Stort tillykke med det,, hvordan er det at være mor? Er hun nem at have med at gøre..  

Tusind tak <3

Det er fantastisk(!), intet mindre, troede jeg kunne forestille mig følelsen før hun kom til men det er så vildt <3

Hun er super nem. Hun har sovet igennem, ca. 7-10 timer hver nat siden hun var 3 uger og er meget glad og tilfreds trods det gode sove hjerte. Hun er begyndt at blive lidt mere "barn" nu end baby, så man skal lige have øjnene med sig når hun er vågen hehe

Held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.