Ombytte rema1000 bleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. september 2014

Nea85

Hej!

Min veninde fortalte, at hun havde læst på nettet, at man kan ombytte uåbnede blepakker i rema1000 til en anden størrelse - ved I, om det passer?
Hvis det gør, er det da vildt smart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Troldemommi

Nea85 skriver:

Hej!

Min veninde fortalte, at hun havde læst på nettet, at man kan ombytte uåbnede blepakker i rema1000 til en anden størrelse - ved I, om det passer?

Det tror jeg sagtens du kan, prisen er jo den samme

Monica

Anmeld

1. september 2014

Nea85

Troldemommi skriver:

Det tror jeg sagtens du kan, prisen er jo den samme

Monica

Det ville være så fedt, for jeg har en pakke i overskud
Jeg må prøve at tage forbi i morgen..

Anmeld

1. september 2014

LilleMie

Nea85 skriver:

Hej!

Det har jeg gjort, da manden kom hjem med en forkert størrelse en dag og ingen bon. Jeg gik bare derned med den uåbnede pakke, henvendte mig direkte ved kassen inden jeg gik ind, og gik hjem med den rigtige størrelse kort efter (uden de bad om bon). De kan jo se, at det er deres eget mærke, så man kan ikke have købt bleerne andre steder

Anmeld

1. september 2014

Nea85

LilleMie skriver:

Det har jeg gjort, da manden kom hjem med en forkert størrelse en dag og ingen bon. Jeg gik bare derned med den uåbnede pakke, henvendte mig direkte ved kassen inden jeg gik ind, og gik hjem med den rigtige størrelse kort efter (uden de bad om bon). De kan jo se, at det er deres eget mærke, så man kan ikke have købt bleerne andre steder

Tak for svar!
Jeg vil se om det ikke kan lade sig gøre

Anmeld

1. september 2014

Bak

Nea85 skriver:

Hej!

Det har jeg også gjort uden problemer, da bedstemoren havde taget fejl af størrelsen Jeg havde heller ikke en bon.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.