Dejligt med en god sagsbehandler :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
13 synes godt om
1. september 2014

LilleLene

Jeg er i nyttejob, eftersom jeg ikke kom ind på uddannelse

Jeg er så begyndt i en 1. klasse og en sfo, hvilket jeg er super glad for, og elsker at være der.

problemet blev at min kvalme blev værre og mine rygsmerter, så efter megen overvejelse skrev jeg til min sagsbehandler om jeg kunne sættes lidt ned i tid...

Så ringer hun til mig i dag, og mener at de 30 timer jeg selv foreslog ikke var nok, og at hun gerne ville have mig ned på 25 timer om ugen

Hold op hvor er jeg lettet, det er bare dejligt med en forstående sagsbehandler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Troldemommi

LilleLene skriver:

Jeg er i nyttejob, eftersom jeg ikke kom ind på uddannelse

Jeg er så begyndt i en 1. klasse og en sfo, hvilket jeg er super glad for, og elsker at være der.

problemet blev at min kvalme blev værre og mine rygsmerter, så efter megen overvejelse skrev jeg til min sagsbehandler om jeg kunne sættes lidt ned i tid...

Så ringer hun til mig i dag, og mener at de 30 timer jeg selv foreslog ikke var nok, og at hun gerne ville have mig ned på 25 timer om ugen

Hold op hvor er jeg lettet, det er bare dejligt med en forstående sagsbehandler

Jeg er selv socialrådgiver og hvor er det dejligt at for en gangs skyld høre noget ros, mange herinde syntes vist at vi er djævlen selv, tak fordi du satte et smil på mig

Monica

Anmeld

1. september 2014

LilleLene

Troldemommi skriver:

Jeg er selv socialrådgiver og hvor er det dejligt at for en gangs skyld høre noget ros, mange herinde syntes vist at vi er djævlen selv, tak fordi du satte et smil på mig

Monica

Velbekomme

Jeg ved ikke om jeg bare er "heldig" eller om det er min indstilling til tingene, der gør det, men de 2 jeg har haft, har været super   Jeg har stort set fået tingene som jeg ville have det

Anmeld

1. september 2014

SandraXOXO

Ja det er guld værd at have en god sagsbehandler :-) min hun er også bare et skønt menneske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.