Barnets mad/flasker ? (5mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. september 2014

Anonym trådstarter

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her  

Jeg har indtil for en måned siden (til vores datter blev fire mdr.) ammet hende fuldt ud. Nu har jeg ikke mere mælk til hende? Hun pev og blev meget desperat, derfor gik vi over til flaske, og begyndte at lade hende få små smagsprøver at grød.

Nu hun fem mdr. og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i hvor mange flasker og hvor meget per gang hun bør have i løbet af dagen?

Hvor mange flasker fik/får jeres? og hvor meget af gangen. Samt hvor meget grød.

Vi har de sidste 14 dage, kørt på hun fik en portion grød om aftenen ved 21-tiden, og en flaske på 150mL, omkring kl. 22. (hun drikker dog ikke det hele.)

Har ikke stået i denne situation med vores store pige, da jeg kunne amme hende fuldt ud til hun var 6 mdr. +- og først der supplerede med grød.

Det har været utroligt hårdt for mig at opgive amningen og gå til flaksen, så derfor har jeg også haft svært ved at finde rundt i mængder osv.

Håber i ikke dømmer mig, men kan hjælpe mig til give det rigtige og den rigtige mængde til min fem måneder gamle prinsesse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Lukas&Liam<3

For 1 måned siden var Liam 5 måneder og der fik han 6 flasker af 235ml (220vand)

Sådan ca kl 6-9-12.30-16-19-2
Da han begyndte at få grød skiftede jeg bare en flaske ud med grød (gav lidt mme efter hvis ikke jeg synes han havde spist så meget)

Nu får han grød kl 6 og mos kl 16

Anmeld

1. september 2014

TNBC

Anonym skriver:

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her  

Jeg har indtil for en måned siden (til vores datter blev fire mdr.) ammet hende fuldt ud. Nu har jeg ikke mere mælk til hende? Hun pev og blev meget desperat, derfor gik vi over til flaske, og begyndte at lade hende få små smagsprøver at grød.

Nu hun fem mdr. og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i hvor mange flasker og hvor meget per gang hun bør have i løbet af dagen?

Hvor mange flasker fik/får jeres? og hvor meget af gangen. Samt hvor meget grød.

Vi har de sidste 14 dage, kørt på hun fik en portion grød om aftenen ved 21-tiden, og en flaske på 150mL, omkring kl. 22. (hun drikker dog ikke det hele.)

Har ikke stået i denne situation med vores store pige, da jeg kunne amme hende fuldt ud til hun var 6 mdr. +- og først der supplerede med grød.

Det har været utroligt hårdt for mig at opgive amningen og gå til flaksen, så derfor har jeg også haft svært ved at finde rundt i mængder osv.

Håber i ikke dømmer mig, men kan hjælpe mig til give det rigtige og den rigtige mængde til min fem måneder gamle prinsesse.

4flasker af 220(vandet)ml og så en dreamfeet kl.22.30, som var alt mellem 20 og 150. 

Ingen grød eller mos.. Det er nemlig ikke godt for dem før de bliver 6måneder, så det startede vi kun med i lørdags. Hun blev 6måneder for en uge siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.