Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt her
Jeg har indtil for en måned siden (til vores datter blev fire mdr.) ammet hende fuldt ud. Nu har jeg ikke mere mælk til hende? Hun pev og blev meget desperat, derfor gik vi over til flaske, og begyndte at lade hende få små smagsprøver at grød.
Nu hun fem mdr. og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i hvor mange flasker og hvor meget per gang hun bør have i løbet af dagen?
Hvor mange flasker fik/får jeres? og hvor meget af gangen. Samt hvor meget grød.
Vi har de sidste 14 dage, kørt på hun fik en portion grød om aftenen ved 21-tiden, og en flaske på 150mL, omkring kl. 22. (hun drikker dog ikke det hele.)
Har ikke stået i denne situation med vores store pige, da jeg kunne amme hende fuldt ud til hun var 6 mdr. +- og først der supplerede med grød.
Det har været utroligt hårdt for mig at opgive amningen og gå til flaksen, så derfor har jeg også haft svært ved at finde rundt i mængder osv.
Håber i ikke dømmer mig, men kan hjælpe mig til give det rigtige og den rigtige mængde til min fem måneder gamle prinsesse.
Anmeld