Sygemelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. september 2014

Vivienne

Kære kvinder, 

Jeg er 33+4 og har ondt over det hele. 

Er blevet rådet til en deltidssygemelding af egen læge uden at have snakket om det i detaljer.

Hvordan foregår det rent praktisk? 

Kan det passe at min chef skal tage kontakt til kommunen? Han er nemlig ikke til at få fat i 

Findes der andre måder?

På forhånd tak. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2014

Sissel

Vivienne skriver:

Kære kvinder, 

Jeg er 33+4 og har ondt over det hele. 

Er blevet rådet til en deltidssygemelding af egen læge uden at have snakket om det i detaljer.

Hvordan foregår det rent praktisk? 

Kan det passe at min chef skal tage kontakt til kommunen? Han er nemlig ikke til at få fat i 

Findes der andre måder?

På forhånd tak. 

Bum bum.. Jeg tror at han skal kontakte kommunen og så får du besked når lægen har modtaget de papirer I sammen skal udfylde.

Anmeld

1. september 2014

Hck

Profilbillede for Hck

Det er dig der i første omgang skal ha en delvis sygemelding fra egen læge, den aflevere du så på dit arbejde, som hvis de har en sygeforsikring igennem kommunen sender den vidre. Du akal være opmærksom på af hvis din arbejdsplads har en sygeforsikring igennem kommunen må du ikke ha mere end 15 timer om ugen hvis de skal ha refunderet din løn

Anmeld

9. september 2014

Mutti84

Hos min læge fik jeg at vide at min arbejdsgiver skulle have fat i en muligheds erklæring (ligger på arbejdsstyrelsens hjemmeside) den 1. Side skulle jeg og min arbejdsgiver så udfylde.. så skulle jeg aflevere den hos lægen, som så udfyldte 2. Side og sendte videre til kommunen...
Så det er det vi har gjort her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.