Må man ligge på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
10 svar
7 synes godt om
31. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Ja nu spørger jeg måske rigtig dumt !

Meeen må man gerne ligge på maven skader det baby eller  generer det baby inde i maven det skal lige siges jeg kun er 14+4   

Jeg syns bare det er ubehagelig og ligge på maven når man tænker der ligger en baby i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvis du synes det er ubehageligt, så bør du lade være

Anmeld

31. august 2014

modesty

Louise-Nicki-buddi skriver:

Meeen må man gerne ligge på maven skader det baby eller  generer det baby inde i maven det skal lige siges jeg kun er 14+4   

Jeg syns bare det er ubehagelig og ligge på maven når man tænker der ligger en baby i maven 

Hvis det ikke er fysisk ubehageligt, må du gerne. 

Anmeld

31. august 2014

Goggelogge

Jeg tænkte præcis det samme som dig og ELSKER at sove på maven.. Men fandt ud af jeg lagde mig på siden og med dynen mellem benene, det hjalp lidt på det men man nå gerne, det var bare ubehageligt og ville ikke

Anmeld

31. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Goggelogge skriver:

Jeg tænkte præcis det samme som dig og ELSKER at sove på maven.. Men fandt ud af jeg lagde mig på siden og med dynen mellem benene, det hjalp lidt på det men man nå gerne, det var bare ubehageligt og ville ikke

Må prøve den stilling på siden og med dyrene

kan ligeså godt lærer det nu bliver jo kun større  

Men det er bare lige præcis det er nemlig bare ubehageligt og ligge på maven fordi man godt ved baby er i maven 

Anmeld

31. august 2014

Chantie

Jeg har termin i dag og jeg sover stadig på maven.. dog med benet ud til siden.. Det tvivler jeg virkelig virkelig meget på der skulle ske noget ved.

Anmeld

1. september 2014

anonym10101

lå selv på maven til den dag jeg fødte, det er ikke farligt

Anmeld

1. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Tak for svar 

Anmeld

1. september 2014

Mother-love

Du må ligge på maven ligeså tosset du vil. Sålænge du selv synes det er behageligt.
Og tro mig hvis baby synes det er træls når du kommer længere hen skal den nok fortælle dig det.

Hvis jeg f.eks lå på siden og Isabella ikke lige synes hun havde plads nok skulle hun dæmme nok sparke og rummenster indtil jeg vendte mig hehe.

og her anden gang er 19+6 kan jeg sagtens ligge på maven. Og dén bette han brokker sig ikke endnu ihvertfald 

Anmeld

1. september 2014

M&N

Jeg har kunne ligge på maven indtil uge 23-24. Men nu er det for underligt da hun sparker fra sig, hvis hun ikke kan lide det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.