Skidt/gravid - Chefen!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Anonym trådstarter

Ja som det står, er jeg gravid. Er i sidste del af 1. Trimester.

Jeg har de sidste 3 uger, haft en del fravær - pga. en kvalme, svær hovedpine samt en ekstrem træthed!

Er endda blevet sendt hjem fra job, fordi jeg lignede lort

Har i over en måned ikke set chefen, da han laver 1000 andre ting, end at være på arbejdspladsen. Og gennem sekretæren ved han, at jeg er gravid. Har haft ringet osv til ham flere gange - men uden tilbagemeldninger. Så mener jeg ikke jeg kan gøre mere!?

I fredags skrev han en SMS, "Hej xxxx, vi er nødt til at have et møde".

Det bliver så i morgen, efter job. Så nu har jeg bare enormt ondt i maven og er meget nervøs for hvad der skal ske!

Kan han være sur over jeg er gravid, vil han fyre mig, hvad skal der ske. Hvad vil der ske hvis jeg fortsat er dårlig de næste uger også, som hidtil

Det blev langt, og måske lidt rodet, men svært at sidde alene med en følelse af utryghed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Ja som det står, er jeg gravid. Er i sidste del af 1. Trimester.

Jeg har de sidste 3 uger, haft en del fravær - pga. en kvalme, svær hovedpine samt en ekstrem træthed!

Er endda blevet sendt hjem fra job, fordi jeg lignede lort

Har i over en måned ikke set chefen, da han laver 1000 andre ting, end at være på arbejdspladsen. Og gennem sekretæren ved han, at jeg er gravid. Har haft ringet osv til ham flere gange - men uden tilbagemeldninger. Så mener jeg ikke jeg kan gøre mere!?

I fredags skrev han en SMS, "Hej xxxx, vi er nødt til at have et møde".

Det bliver så i morgen, efter job. Så nu har jeg bare enormt ondt i maven og er meget nervøs for hvad der skal ske!

Kan han være sur over jeg er gravid, vil han fyre mig, hvad skal der ske. Hvad vil der ske hvis jeg fortsat er dårlig de næste uger også, som hidtil

Det blev langt, og måske lidt rodet, men svært at sidde alene med en følelse af utryghed

Det er godt nok svært at fyre en gravid - og det mener jeg også det skal være. Det er muligt han gerne vil snakke om fravær, men tag det bare roligt. Det kan jo også være han vil sikre sig at det ikke er pga. psykiske årsager du bliver væk eller lignende. Ingen grund til panik!

Men han kunne godt lige at meldt mere klart ud, uanset hvad. Jeg ville nok også blive nervøs over hvad han vil.. det bliver man jo 

Anmeld

31. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Kender godt den føles man føler dårlig som vigtighed selvom man endelig ikke skal. Du melder dig jo kun syg når du faktisk har det dårlig og ikke er i stand til at arbejde ikke fordi du pjækker eller bare har brug for en hygge dag . 

Du må bare prøve ikke at tænke over hvad han vil snakke om fordi du kan hverken gøre fra eller til . Og det er sikkert ikke som du tro  

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Kender godt den føles man føler dårlig som vigtighed selvom man endelig ikke skal. Du melder dig jo kun syg når du faktisk har det dårlig og ikke er i stand til at arbejde ikke fordi du pjækker eller bare har brug for en hygge dag . 

Du må bare prøve ikke at tænke over hvad han vil snakke om fordi du kan hverken gøre fra eller til . Og det er sikkert ikke som du tro  

Det ved jeg, men frygten for en skideballe er der jo altid.

Og jeg ved nemlig at han er en meget forsigtig mand, og sjældent tager kampen op - men når man får en besked på den måde, tænker man bare det værste :/

Og ja, jeg er jo ikke sygemeldt på ubestemt tid - det er jo kun de trælse dage jeg ikke er der.

Arbejder ikke særlig mange timer i forvejen, pga fleksjob. Da jeg i forvejen har en kronisk træthed udover det sædvandlige. Pga en alvorlig ulykke mange år tilbage.

Og derfor kan jeg nemmere blive totalt udkørt, end andre - så når jeg er så smadret, får de intet ud af at jeg er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.