"Spark" af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg er gravid og har i været sammen med min veninde og hendes baby på 8 måneder- jeg tilbyder at skifte min venindes baby, og i det jeg skifter og pludre løs med ham, "sparker" han som et barn nu gør engang imellem, og rammer min mave. Dette gør da ingenting i forhold til min graviditet? Jeg er 13 uger henne :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Sujan

Heldigvis ligger de godt beskyttet derinde.. Og så længe du ikke har ondt eller noget tror jeg baby har det fint...
Er højgravid med en datter på 2,5 år også og jeg har fået en del spark og tryk på min mave gennem graviditeten og der er intet sket.

Anmeld

31. august 2014

MyLove E

Anonym skriver:

Jeg er gravid og har i været sammen med min veninde og hendes baby på 8 måneder- jeg tilbyder at skifte min venindes baby, og i det jeg skifter og pludre løs med ham, "sparker" han som et barn nu gør engang imellem, og rammer min mave. Dette gør da ingenting i forhold til min graviditet? Jeg er 13 uger henne :-) 

Hvis du ikke har ondt nej så tror bestemt ikke

Anmeld

31. august 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Vil heller ikke mene, at en så lille fyr kan sparke så hårdt, at det kan gøre skade. Og så længe du ikke har ondt, ville jeg heller ikke være urolig 

Anmeld

31. august 2014

Masig

Jeg er også 13 uger henne, og har efterhånden også fået en del små spark, skub osv i maven af min søn på 2 år, når vi har leget og puslet. De sparker jo ikke så hårdt, når det er sådan nogle uhelds-spark og en på 8 mdr vil jeg sige ikke kan gøre den store skade, så tror ikke du skal være bekymret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.