Kan det virkelig passe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. august 2014

Anna2706

Hey ladys..

Vil bare lige høre om det kan passe at jeg får det jeg gør i SU når jeg er forsørger.

Jeg startede udd. 14. august og får 6.650 efter skat deromkring... Synes det er lidt når man tænker på at vi altså også har et lille barn.

Min kæreste får 5.500 ca efter skat.. Der er ikke mange penge at gøre godt med, vi er tvunget til at finde noget billigere at bo i da vi har en husleje på 7.200.. 

Hvad får I som forsørgere ? 

Mvh Anna 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Nystart

Anna2706 skriver:

Hey ladys..

Vil bare lige høre om det kan passe at jeg får det jeg gør i SU når jeg er forsørger.

Jeg startede udd. 14. august og får 6.650 efter skat deromkring... Synes det er lidt når man tænker på at vi altså også har et lille barn.

Min kæreste får 5.500 ca efter skat.. Der er ikke mange penge at gøre godt med, vi er tvunget til at finde noget billigere at bo i da vi har en husleje på 7.200.. 

Mvh Anna 

Jeg bor sammen med en.. som har alm løn og jeg er forsørger, jeg får 5100 udbetalt... 

jeg ved at man kan få lidt tillæg hvis begge er på su, men det er stadig ikke meget så det lyder til at det passer det du oplyser 

Anmeld

31. august 2014

Sitrani

Anna2706 skriver:

Hey ladys..

Mvh Anna 

Synes umiddelbart det lyder fint.. der er vidst kun hvis man er alene-mor eller far at man får ekstra tillæg....

Anmeld

31. august 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anna2706 skriver:

Hey ladys..

Mvh Anna 

Du kan få su lån 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.