Bisgaard vinterstøvler - smalle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
4 svar
2 synes godt om
31. august 2014

modesty

Hejsa, jeg overvejer at købe et par Bisgaard vinterstøvler til vores søn. Han havde et par sandaler derfra som var supergode, jeg synes designet er pænt og er meget vild med at der er gummi på snuden så de ikke bliver slidt på samme måde som andre læderstøvler.

Men de virker meget smalle i modellen?? Er der nogen der kan be- eller afkræfte?

Min søn har helt almindelige fødder, hverken brede eller smalle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

StudPsyk

modesty skriver:

Hejsa, jeg overvejer at købe et par Bisgaard vinterstøvler til vores søn. Han havde et par sandaler derfra som var supergode, jeg synes designet er pænt og er meget vild med at der er gummi på snuden så de ikke bliver slidt på samme måde som andre læderstøvler.

Men de virker meget smalle i modellen?? Er der nogen der kan be- eller afkræfte?

I følge growingfeets beskrivelser af deres støvelser, er de smalle modeller. Fx denne:  http://www.growingfeet.dk/shop/bisgaard-tex-stoevle-blaa-73636p.html 

Anmeld

31. august 2014

modesty

Janne T. skriver:

I følge growingfeets beskrivelser af deres støvelser, er de smalle modeller. Fx denne:  http://www.growingfeet.dk/shop/bisgaard-tex-stoevle-blaa-73636p.html 

Det er faktisk lige præcis den model jeg har kigget på. Øv, det går nok ikke så.

Tak for linket. 

Anmeld

31. august 2014

Francisca

modesty skriver:

De virker lidt smalle har set dem i illum

Anmeld

31. august 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes også de er smalle. Købte et par til min datter engang, men måtte bytte dem, da min datters fødder ikke kunne være deri. Hun har så også lidt brede fødder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.