Vaske Lamaze i vaskemaskinen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.627 visninger
6 svar
4 synes godt om
31. august 2014

Frk.S

Hejsa.

Vi har en del Lamaze legetøj fra Freja, som jeg mener Sofie også kan have gavn af.

Der står Surface wash only - og jeg har prøvet at give det med en klud, men synes stadig det er lidt nusset.

Jeg kunne godt tænke mig at give det en tur i vaskemaskinen - men det ville jo også være ærgerligt hvis det bare gik i stykker.

Nogen der har prøvet at vaske den slags i vaskemaskinen med held??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Happiness

Vi putter det i vaskemaskinen Og har gjort det mange gange. Putter det bare ind i et pudebetræk eller babydynebetræk med lynlås i. 

Intet er gået i stykker. Noget af det er blevet lidt nusset at se på, men det er så også det der er blevet vasket 10+ gange Det sker jo også med alt andet der udsættes for så mange vaske

Anmeld

31. august 2014

Frk.S

Happiness skriver:

Vi putter det i vaskemaskinen Og har gjort det mange gange. Putter det bare ind i et pudebetræk eller babydynebetræk med lynlås i. 

Intet er gået i stykker. Noget af det er blevet lidt nusset at se på, men det er så også det der er blevet vasket 10+ gange Det sker jo også med alt andet der udsættes for så mange vaske

Super.... tak for dit svar.

Det vil jeg også prøve at gøre så.

Anmeld

31. august 2014

LinLin

Frk.S skriver:

Hejsa.

Vi har en del Lamaze legetøj fra Freja, som jeg mener Sofie også kan have gavn af.

Der står Surface wash only - og jeg har prøvet at give det med en klud, men synes stadig det er lidt nusset.

Jeg kunne godt tænke mig at give det en tur i vaskemaskinen - men det ville jo også være ærgerligt hvis det bare gik i stykker.

Nogen der har prøvet at vaske den slags i vaskemaskinen med held??

Jeg har vasket de der rangle-dyr... På sådan noget skåneprogram (30grader) Det skete der ikke noget ved! De lå bare et par dage og tørrede bagefter.

Anmeld

31. august 2014

Mumto3

Jeg har altid vasket alt legetøj. Hvis stoflegetøjet ikke kan tåle vaskemaskine, så kan mine børn ikke tåle at lege med det Jeg har nogle få ting der er blevet ødelagt, men pyt, heller det, end nusset og beskidt legetøj.

Anmeld

1. september 2014

Clisolka

Jeg har smidt det hele i vaskemaskinen, det er der ikke sket noget ved 

Kan det ikke tåle at blive vasket i maskine, så hører det ikke til i et børnehjem (især ikke med en omgang opkast) 

Anmeld

1. september 2014

Frk.S

Clisolka skriver:

Jeg har smidt det hele i vaskemaskinen, det er der ikke sket noget ved 

Kan det ikke tåle at blive vasket i maskine, så hører det ikke til i et børnehjem (især ikke med en omgang opkast) 

Jamen det er jo helt rigtigt.

Jeg giver det hele en omgang i maskinen. 

De har sikkert bare skrevet det, så man ikke kan klage, hvis det skulle gå i stykker af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.